maanantai 29. helmikuuta 2016

Hän on...

Karkauspäivä on oikein hyvä päivä tulla kertomaan tulevan bebetsun sukupuoli. Eikö? ;)

Olipa kerran lääkärineuvola. Lääkärineuvolassa yllätykseksi ultrattiin.
Tuijotin ultrauksen ajan sitä pientä ruutua, lääkäri ultrasi joka suunnasta pientä masussa pötköttelevää bebeä, kaikki oli oikein mainiosti. Yhdessä välissä sitä vaan jähmettyi, tajusi että hitsit, mähän näin jo kumpi meille on tulossa.


Lääkärineuvolan jälkeen kävellessä autolle, kysyin mieheltä: "Näitkö säkin kumpi se oli?" Mies ei nähnyt. Mä kerroin, mutta en uskonut sitä itsekkään ja niin se sitten jäi tuonne jonnekkin takaraivoon muiden ajatusten seuraan.


Parin viikon kuluttua tuosta olikin rakenneultra. Sinne mentiin kovin odottavaisilla tunnelmilla, jännitti niin paljon! Mietittiin vain onhan pienellä kaikki hyvin, kumpikohan siellä mahtaa majailla, olinko mä nähnyt ehkä väärin?


Ultrassa viivyttiin reilu tunti, tämä tapaus kun on selkeästi hitaasti lämpenevää tyyppiä. Kaikki oli hyvin ja mä olin nähnyt oikein. Mies ei meinannut pysyä housuissaan kun oli niin innoissaan ja mä olin ensin hämmentynyt. Mun "olo" oli kokojan ollut väärässä, mä en ole ikinä ollut niin väärässä.Enkä kyllä näin innoissanikaan, sitten viime raskauden.



Meille kesällä on näillä tiedoilla saapumassa tyttö! Tomas saa pikkusiskon! Ja me kaikki  odotetaan malttamattomina tätä prinsessaa syntyväksi! Tää on niin ihanan jännittävää. <3

26 kommenttia:

  1. Heitin veikkauksen just enne kun aloin lukee ja arvasin oikein, ihana kuulla prinsessalupauksesta <3

    VastaaPoista
  2. Oi ihanaa! Onneksi olkoon tyttölupauksesta! :) <3

    VastaaPoista
  3. Ihanaa. Onnea!
    Meilläkin poika ja tyttö. Vaikkei sillä sukupuolella ole mitään merkitystä niin olin todella innoissani ja onnellinen kun tyttö syntyi 5/2015 ja me ei etukäteen tiedetty kumpi tulossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Meilläkään ei mitään merkitystä ollut sukupuolella. :)

      Poista
  4. Awwww ♡♡♡♡♡ paljon pinkkejä sydämiä teille ♡♡♡♡♡♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitäpä juuri ;) Paljon pitsiä, tylliä ja pinkkiä ;)

      Poista
  5. ONNEA tyttölupauksesta meille myöskin tulossa tyttö ja siitä lisää minun blogissani <3

    VastaaPoista
  6. Ihanaa, onnea tyttölupauksesta ja tietysti siitä, että kaikki näyttää olevan hyvin :) Täällä myös odotetaan tyttöä, tai niin se kätilö rakenneultrassa totesi mutta enpä voi kuitenkaan ihan varma olla. Tyttöoletuksella on kuitenkin kaikki hankinnat tehty joten kyllä tulis aika yllärinä jos sieltä poika tulisikin :)

    VastaaPoista
  7. Onnea prinsessasta ! Meillä eka oli tyttö ja toiseen rakenneultraan menin ihan varmana siitä, että toinenkin on tyttö . Raskaus oli ollut ihan samanlainen kun eka , pahoinvoinnit sun muut , jopa ihossani huomasin eksakt samat muutokset , masu oli samaa kokoa ... Menin ultraan eka yksin , sillä meillä oli vuoden ikäinen eskoinen mukana. Sanoin lääkärille , että jos vaan satut näkeen et kumpi on niin saa sanoa , - hän käänsi yhdesti ultraus laitetta ja näki heti , -täällä on poika . Mä olin niiiiiiin onnellinen, ja mun olo muuttui sillä sekunnilla ihan poikaoloksi. Mies tuli huoneeseen pian ja sanoin , että täällä on pikkuveli ruudulla, ja hän totesi, että niinhän minä oon kokoajan sanonutkin, niinkuin olikin ... Jänniä juttuja !

    VastaaPoista
  8. Onnea tyttölupauksesta! Sittenhän on sarja koossa kun on poika ja tyttö! ;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Ei lapsen sukupuolella meille ollut väliä, joka tapauksessa tähän tietoon lapsiluku on tämän beben jälkeen täynnä :) <3

      Poista
  9. Oooooooo, onnea tyttölupauksesta. ♥♥

    VastaaPoista

Haleja <3