torstai 5. marraskuuta 2015

Karhuemo sairastaa

Tässä mä makoilen sohvalla. Kuume huitelee korkeammalla kuin tavallisesti. Multa ei lähde edes ääntä kunnolla.

Tänään mulla olisi työhaastattelu ns. unelmaduuniin. Mä olin super innoissani kun kirjoitin hakemuksen tuohon firmaan. Mietin jo samana iltana, että voisinkohan soittaa hakemuksen perään. Hypin ja hihkuin, koska tiesin että olisin loistava tuossa työssä. Tai en loistava, vaan mahtava!

Ja nyt, mä makaan sohvalla ja mietin, miten saan ilmoitettua haastattelijalle, etten pääse tulemaan. En yksinkertaisesti ole kykenevä istumaan montaa tuntia putkeen autossa ja olemaan skarppina. Eikä haastattelussa oikein pelkällä kehonkiellelläkään pärjää.

Tekstari tuntuu tyhmälle, samoin sähköposti, eli soittaa pitäisi, mutta miten soitat kun ääntä ei lähde kunnolla? Ehkä myöhemmin olisi hieman paremmat mahdollisuudet puhelimessa puhumiseen.

Nyt palaa parempaan asentoon ja laitan silmät kiinni. Toivottavasti te olette pysyneet terveinä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haleja <3