maanantai 2. marraskuuta 2015

Äiti kysyi, Tomas vastasi

1. Mitä äitisi aina sanoo sinulle?
-  Että se rakastaa mua ja pitää olla kiltisti.
2. Mikä tekee äidin onnelliseksi?
- onnelliseks, no isi ja minä ja kaikki leikit.
3. Mikä tekee surulliseksi?
- hehehehee, paha mieli.
4. Miten äiti saa sinut nauramaan?
- et saa mitenkään, hähähähähää, saat hyvin ainaki kutittamalla.
5. Millainen äitisi oli lapsena?
- öö, no ainaki kaks vuotias.
6. Kuinka vanha äitisi on?
- Vanha olet, oot mun kaa kolme.
7. Kuinka pitkä äitisi on?
-  Korkee.
8. Mikä on äitisi lempipuuhaa?
- Haluut leikkiä.
9. Mitä äitisi tekee, kun et ole itse paikalla?
- Siivoo.
10. Jos äidistäsi tulisi kuuluisa, niin mistä syystä?
- Ei mitään väliä.


11. Missä äitisi on tosi hyvä?
- mussa, hiekkalaatikolla, tekemään juttuja
12. Missä äitisi ei ole kovin hyvä lainkaan?
- Ei oo... Mitä?
13. Mitä äitisi tekee työkseen?
- Leikit mun kaa.
14. Mikä on äitisi lempiruokaa?
- Pastaa ja öööö... mitäs täällä on....
15. Miksi olet ylpeä äidistäsi? 
-  minä, no ku sää oot tommone.
16. Jos äitisi olisi joku sarjakuvahahmo, kuka hän olisi?
- Sinä voisit olla  sinä
17. Mitä sinä ja äitisi teette yhdessä?
- öö öö, voitais tehä öö, sitte me leikitään sillä tavalla. Maalataan ja piirrettäis ja HEI muovaillaanko?
18. Mitä samaa on sinussa ja äidissäsi?
- housut ja paita
19. Mitä eroa teissä on?
- Mä en oikee tiiä, mulla särkee tätä otsaa.
20. Mistä tiedät, että äitisi rakastaa sinua?
- Tiiän vaan, sää rakastat mua aina vaan.
21. Mikä on äitisi lempipaikka, minne mennä?
- Tuo. (Sohvan divaaniosan nurkka, joka on nimetty mun paikaksi :D )


Nää kysymykset oli huippuja, vaikkei tuo herra kolme vee jaksanut hirveesti keskittyä - koska pikku kakkonen. :)

3 kommenttia:

Haleja <3