tiistai 27. lokakuuta 2015

FLU

Syysflunssa tuli ja yrittää kovasti kaataa minut sängynpohjalle. Mä jotenkin oon ymmärtänyt nyt, mikä on se kauheasti puhuttu mies flunssa, sillä olo tuntuu itsestä kohtalaisen samalle satunnaisesti. Onneksi tukkoisuuteen auttaa kuitenkin  ulkoilu.

Tänään nukuin pitempään kuin tavallisesti, heräsin aamulla, kun Tomas kysyi isältään että "onko siellä jo lumiukkoja?". Aamulla siis oli satanut kuulemma lunta, minä sitä en päässyt ihastelemaan, sillä olin aivan liian kiireinen unimaailmassani.



Tänään saimme ryhmärämän kaksi palikkaa kyläilemään ja pojilla on tietysti ollut meno päällä. Saa nähdä millainen päivä huomisesta tulee, veikkaan että kovin vauhikas.



Ai niin, tämä samainen ystäväiseni on aloittanut blogin kirjoittamisen, sitä pääsette lukemaan täältä:


PS. Kyllä mä eilen siivosin. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haleja <3