keskiviikko 14. lokakuuta 2015

Aliexpress ostoksia

Ompa outoa istua taas tietokone sylissä illalla. Mun illat kun nykyään tavallisesti menee näprätessä kaikkia pieniä diyjuttuja. Eilenkin istuin ompelukoneen edessä hyvin epä-ergonomisessa asennossa vielä keskiyöllä. Hupsis.
Tälläkin hetkellä tekisi vain mieli kaivaa tuo ompelukone esille ja hypätä tekemään seuraavia juttuja, mutta ehkä olisi hyvä pitää välipäivä, niin innostus säilyy.


Noh se niistä löpinöistä. Mä olen nimittäin hurahtanut taas tilailemaan ulkomailta kaikkea pientä kivaa. Ennen olen tilannut ebayn kautta vaikka ja mitä, mutta nyt olen tutustunut myös aliexpressiin ja wishiin.



Alixeperssistä olen tilannut mm. pipon, kännykän kuoret, kellon ja kengät. Kaikki ovat olleet just hyviä, pipo vaan on jo jossain piilojemmassa, eli todennäköisesti se on jäänyt vanhempieni luokse siellä kyläillessä. Halusin ison teräksen värisen kellon, jossa näkyvät kaikki numerot, sain sen. Pipo oli juuri kuvauksen kaltainen ja kengät on ihanat jalassa. Juuri sopivat.





Wishiltä tilasin piirrustusmaton ja toisen kellon.  Nämä eivät ole vielä saapuneet, mutta viimeistään ensi kuun alussa niidenkin pitäisi kotiutua.

6 kommenttia:

  1. Kenkiä en oo vielä uskaltanut tilata, mutta ehkä ens kuussa sitten ;) Valtterille huppari tuli, toinen paita tulossa, leluja tulossa, kännykän kuoria tietenki, (:D) sisustustarroja. Koruja en uskalla edes .. Meikkejä en tarvi, paitsi sen ripsarin.
    Ainii ja mun ihka ihana MK laukkuni <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tilannu joskus aiemmin myös ebayn kautta kengät ja aattelin kyllä jatkossakin tilata jotain kenkiä alista ja ebaystä mikäli on mieleisiä :) Se sun laukku on kyllä makee!

      Poista
  2. Mä oon miettiny tota alieta kans.. pitäis kikkaralle tilata cars-autoja. Kuinka nopea toimitus oli? Kivoja ostoksia sulla!! Toi kelloa on upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans alilta kateelu noita cars-autoja, mut vielä en oo tilannut. Jokaisella tuotteella on oma arvioitu saapumisaka.

      Pipo tuli alle kahdessa viikossa, muut aika lailla 2-3 viikon aikana tilauksesta. :)

      Poista
  3. Upea kello ja kengät! En ole juurikaan tilannut mitään ulkomailta paitsi tapettia ja henkilökohtaisen leimasimen ja jotain tarroja. Tää on mulle ihan uusi juttu. Liisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, nämä molemmat oli kyllä onnistuneita ostoksia! :)
      En olekkaan koskaan ajatellut että tapettejakin voisi tilata ulkomailta! :)

      Poista

Haleja <3