lauantai 15. elokuuta 2015

Uusi läppäri

Viimein on aika päästä vanha asukseni eläkkeelle (kunhan olen saanut tyhjennettyä sen kaikesta). Vanha asukseni, se ihana läppäri, joka oli loppujen lopuksi kasassa sähköteipillä ja jesarilla, akkukin oli sökönä, eikä siinä toiminut enää langaton netti tai edes kaiuttimet ja näyttö oli irti saranoiltaan. Silti mä tykkään siitä. Vaikka se pari kertaa putosi imuroidessa lattialle ja purin ja kasasin sen useampaan kertaan uudelleen. Kuvaa vanhasta koneesta voi kurkata täältä: Pieni perhe blogi facebookissa

Oon ehkä hieman merkkiuskollinen, sillä en kelpuuttanut minkään muun merkkistä läppäriä kuin asus. Tässä uudessa tulokkaassa hirvitti vaan tämä koko, vanha koneeni on 15,6" ja tämä uusi on 17". 




Mutta miksi mä nyt koneesta löpisen! Siksi, että nyt mulla on ehjä kone ja paljon ideoita. SIKSI. Mä pääsen viimeinkin kirjoittamaan ja saan valita kirjoittamis paikankin ihan itse. Enää mun ei tarvitse istua sohvan nurkassa läppäri kiinni laturissa, vaan pääsen kirjoittamaan vaikka parvekkeelle, jossa saan parhaiten tuotettua tekstiä omassa rauhassa. Parvekkeelle, jossa mä tälläkin hetkellä istun.

Kaikki postaukset hoitotätinä olemisesta, touhuista ja ruokalistoista on edelleen vasta tulossa. Sillä heti kun lopetin pph:n työt, tuli kummipoika meille melkein kahdeksi viikoksi ja en ehtinyt tekemään juuri muuta kuin viihdyttämään kahta jätkää ja pitämään kotia kohtuullisessa kunnossa.

Hieman tässä on opettelua, kaikki ohjelmat pitää ladata uudelleen ja näppäimetkin tuntuu olevan eri paikoissa vanhaan koneesee verrattuna. :D

Mutta nyt luulisi onnistuvan taas kaiken tällaisen hieman paremmin, ei tarvitse pelätä irtoaako näyttö milloin lopullisesti. :D

2 kommenttia:

  1. Yes, no nyt sä oot saanu sen =D hieno homma ja upee läppäri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Viimeinkin! Tämäkin oli vähällä jäädä kauppaan, sillä oltiin jo lähdetty ja käännyttiin liikenneympyrässä takaisin kaupalle kun sulkemiseen oli aikaa 7min, kahta minuuttia vaille oli kone kädessä. :D

      Poista

Haleja <3