tiistai 4. elokuuta 2015

Syntymäpäivä stressi!

Voihan syntymäpäivä stressi! Tomaksen 3-vuotis synttärit lähestyy uhkaavasti. Aloin jo talvella suunnittelemaan synttäreitä, mutta niinhän siinä kävi, että mieli on muuttunut jo sataan kertaan.
Viimeiset illat/yöt olen yrittänyt etsiä tarvikkeita ja suunnitella tarjottavia, miettiä mitä hommaisi lahjaksi ja ja ja kaikkea!

Meillä vietetään mahdollisesti Autot- teemaisia synttäreitä, mikäli siis löydän kaiken tarvittavan ajoissa ja ehdin käydä kunnolla ostoksilla ajan kanssa.

Tällä hetkellä poika on kiinnostunut, autoista, rekoista, lentsikoista, työkoneista, muumeista, lukemisesta, piirtämisestä, kokkaamisesta ja noh, kaikesta mistä vain kiinnostunut voi olla.





Tää onkin taas yllättävän vaikeaa ja kaikista kovin stressi on kakun suhteen, sillä mulla ei ole hajuakaan miten saan sen a) tehtyä ja b) onnistumaan. Mä kun saan vaikka kerman vatkaamisesta tehtyä ongelman itselleni.

Koko elokuu tulee olemaan yhtä härdelliä, joten pikkuhiljaa pitäisi tehdä valmisteluja. Tänään itseasiassa käytiin Tuurissa siinä toivossa että löytäisin synttäreille jotain, kattaustarvikkeita tai vaikka sen pojan synttärilahjan, mutta ei. Tällä kertaa Tuurista ei lähtenyt mukaan juuri mitään. 


5 kommenttia:

  1. Meillä on niitä Cars tuotteita (siis kattaus) tossa lähimarketissa :) Kannattaa kurkata olisko teilläkin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy toivoa että täälläkin on, jotain löytyy onneksi jo valmiiksi kotoa. :)
      Tuurista yritin etsiä, niin siellä ei ollut juuri mitään. :/

      Poista
  2. Mulla myös stressi Valtterin 4v synttäreistä! Kakun lupasi kaveri tehdä onneksi ;) Mutta muut jutut onki sitten mun heiniä .. oon niin huono järjestelemään itse :/ Toivon myös niin paljon, että saisin uuden asunnon ennen juhlia, katotaa miten huomenna käy ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ehkä siirrän kakku ongelman kaverille, joka tekee voileipäkakunkin. Mikäli siis hänellä olisi aikaa tehdä täytekakkukin. :D

      Poista
  3. Toivottavasti kaikki löytyy ja saatte kivat bileet :)

    VastaaPoista

Haleja <3