perjantai 17. heinäkuuta 2015

Boyfriend / Husband Tag

Tähän haasteeseen mäkin halusin ottaa osaa ja koska T suostui ilman taivutteluja, niin tässä tulee boyfriend haaste!
Tyyli on siis se, että ensin T vastaa kysymyksiin ja mä laitan lopuksi oman vastaukseni. Saapi nähdä onko jokin näistä kysymyksistä vaikea tuolle mieskullalle.

1. Jos tyttöystäväsi katsoo telkkaria, mikä siellä todennäköisesti pyörii?
- Voinks mä vastata sinkkuelämää? Tai Mainokset? Laita mainokset?  :----D

Tässä siis todistetaan se, että mä en juurikaan katso telkkaria, silloin kun se meillä on päällä, kuten nyt, sieltä tulee mainoksia, sinkkuelämää tai house.

2. Minkä kastikkeen hän valitsee salaattiinsa?
- Ei mitään.

En mitään.

3. Mikä on hänen inhokkiruoka?
- Ainaki hernekeitto.

Jep! Hernekeitto tai ylipäätään mikään muukaan keitto ei uppoa, eikä meillä niitä syödä.

4. Menette ulos illalliselle ja drinkeille, mitä hän tilaa?
- Ranskalaiset ja mansikkamuuli tai salmiakkibattery.

No jos käydään hakee nopeesti safkaa niin joo, ranut on kova sana, mut jos mennään raflaan niin sitten possupihviä. Mansikkamuulin tilaan aina kuin sellainen on mahdollista saada oikein tehtynä. (Eli kerran kahdessa vuodessa. :D) Salmiakkibatteery on baareillessa aina se juoma, jonka tilaan ekana.

5. Mikä on hänen kengänkoko?
- 37-38
Sepä se!

6. Jos hän keräilisi jotakin, mitä se luultavasti olisi?
- Muumimukit

Tää oli vähä liian helppo, koska niitä mä kerään ja niihin on koskemiskielto kaikilla. :D

7. Mitä hän voisi syödä päivittäin kyllästymättä?
- Aurajuustoa ja haribon mustia karkkeja.

Tää on vähän huolestuttavaa, mutta totta! Nyt en oo kyllä syönyt aurajuustoa pitkään aikaan vaikka kaapista löytyykin.... Pitäsköhän käydä hakemassa pala... :D Ja noi karkit, myönnän, ne on suuri pahe aina kun on naistenvaivat ja kaikki kenkuttaa. :D

8. Minkälaista musiikkia hän kuuntelee?
- Apulantaa

Sitä mitä T on ladannut tikulle. Eli kaikkea kakkaa ja sen lisäksi Apulantaa ja 90-luvun jumputusta ja ja ja... :D


9. Minkälaisista elokuvista hän pitää?
- Komediasta ja romanttisista.

Näin on, etenkin komedia, mutta tykkään myös draamoista ja toiminnasta!

10. Minkä väriset silmät hänellä on?
-Vihertävät

-Hyväksytään, mulla on vähän pimeen väriset silmät. :D

11. Kuka on hänen paras ystävä?
- Krista

Jep.Ei varmaan tullut kellekkään shokkina. Terkkuja vaan vaimokulta !  

12. Asia mitä usein teet, josta hän ei pidä?
- Oon tietokoneella... muahahahahaa.

Jättää likapyykit pyykkikoneen _eteen_ eikä laita suoraan sinne koneeseen tai koriin! Se on turhauttavaa. Ja joo, oon joskus vienyt jo T:n tietokoneen parvekkeelle kun on menny hermo siihen, tähän on valituksen ansiosta kuitenkin tullut muutos ja mä taidan olla kohta se joka avaa koneen useammin. 

13. Missä hän on syntynyt?
- Karstulassa

No tuota, Karstulassa oon asunut silloinkin, mutta Jyväskylässä ksks:ssä syntynyt.

14. Jos leipoisit hänelle synttärikakun, millainen se olisi?
- Suklaakakku.

Millonhan toi leipois mulle? :D 

15. Minkä parissa hän viettää mielellään monia tunteja?
- Tomaksen.

<3

16. Mitä hän osaa erityisen hyvin?
- .....

Vastaus ei sovi julkiseen levitykseen. :D

17. Mikä on oudointa ruokaa, mistä hän pitää?
- Hyi v***u...... Paahtis jonka päällä on maksamakkaraa ja juustoa, ok tähän asti kuulostaa ihan kohtalaiselle, mutta tää vielä lämmittää sen mikrossa!

Ok tää on niin oksettava että kielsin kertomasta! Teen tolleen ehkä kerran vuoteen ja aina T kattoo sillee että kohta se lähtee oksulle. 

18. Mitä kolmea asiaa hän kantaa aina mukanaan?
- kännykkä, kaikki sytkärit, Tomas

Kiitti hei, yleensä mun kännykkä on hukassa.

19. Mikä saa hänet ärsyyntymään?
- Tietyt ihmiset, minä, tietyt eläimet

Jep! Ja T heiluttaa super ärsyttävästi jalkojaan kun yritän nukkua tai vaikka kirjottaa ja ne vaan heiluu tuolla silmäkulmassa ja argh! :D Ps. Nytkin toi heiluttaa jalkojaan tossa.. 

20. Entäs piristymään?
- Tomas, päivänkakkarat, raha

Jep jep. :D Tomas on aina ihana, päivänkakkarat on kauniita ja kun välillä tulee isoja laskuja (vakuutukset jne) ja sen jälkeen rahaa niin hallelujah! :D 

21. Ketä julkisuuden henkilöä hän ihailee?
- Johnny Depp

Se mies. <3

22. Millainen hän on tyttöystävänä?
- Mahtava

Ok, aika oksu vastaus. :D Mut kiitti hei, sä oon oppinu tykkäämään selvästi mun ärsyttävyydestä.

23. Milloin hän tapasi vanhempasi?
-En minä muista

Ihan ekojen viikkojen seurustelun jälkeen ja voi jessus että jännitti vaikka vaan sillon suunnilleen juoksi portaat ylös. :D

24. Mikä on hänen uusin villityksensä?
- Muumimukit

- Tää on niiiiiin vanha, mutta eipä oo muitakaan ollut.

25. Millainen on hänen kotilook?
- Mekko.
Mulla on aina kotona joko mekko tai kollarit ja toppi. AINA. Nytkin. :D 

2 kommenttia:

Haleja <3