maanantai 6. heinäkuuta 2015

Arvatkaa mitä?

Arvatkaa mitä, niin arvaatteko?
Mä olen joutunut vähän salailemaan teiltä yhtä juttua. Tai en joutunut, vaan olen ihan halunnutkin salailla sitä vähän.











Mä aloitan pienen pätkän työt maanantaina 13.7. Siitä kolme viikkoa eteenpäin teen töitä kotona. Joten saan hoitaa myös Tomasta kotona.
Mitä töitä? Sitä mitä olen halunnut tehdä, se mikä tuntuu luotevalle ja se mikä tukee periaatteitani. Mä toimin siis kolme viikkoa perhepäivähoitajana aivan ihanille lapsille, jotka ovat nyt käyneet kylässä yhtenä päivänä ja toisena päivänä "harjoittelu" hoidossa. Molempina päivinä kaikki on mennyt hyvin! 

Oon ollut super innoissani tästä, sillä nyt kaikki ne kansioissa maanneet ideat, tai no ei kaikki, mutta osa niistä pääsee toteutumaan käytännössä! Mikäli sää sallii, me vietämme paljon aikaa ulkoillen, siitä nauttii kaikki!



Mä olen koonnut aamupala-lounas-välipala listoja kaikille nuille viikoille, olen miettinyt erilaisia touhuja, kaikkea mahdollista. Kaikki on vieläpä listattu ja listatkin ovat jopa tallessa! 
Pehmeä lasku työelämään, ainoa asia mikä harmittaa, on se - että töitä on vain kolmeksi viikoksi, mutta parempi sekin kuin ei mitään!

Tulen varmasti jakamaan täällä touhu- ja ruokalistoja ja fiiliksiä siitä millaista työ on, mutta hoitolapsista en tule  kirjoittamaan mitään. 

Ennen töiden aloittamista, me kuitenkin käymme lomailemassa koko perheen voimin, missäpäs muuallakaan kuin siellä Tampereella. Nokian Eden ja Tampereen Särkänniemi kutsuvat siis! :)

Viikon päästä, meillä alkaa erilainen ja odotettu arki. :)

4 kommenttia:

  1. Ihan mahtavaa! Tsemppiä tuleville viikoille! :)

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Niimpä! :) Kolme vuotta ja yksi päivä tulee tuolloin 13.7. siitä kun jäin äitiyslomalle. Johan sitä joutaakin. :D

      Poista

Haleja <3