keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

Kauneus keskiviikko : Miksi en jo aiemmin kokeillut?

Nimittäin kuivashamppoota? Tämä oli ensimmäinen testaamisen kohde ennen kampauksia, joten siitä tulkoon nyt ensimmäinen juttu suunniteltujen hiusjuttujen kohdalla.

Kuivashamppoo,  se on pelastaja, se tuoksuu hyvälle, se on pieni ja se on helppo! 
Mä kokeilin ensimmäistä kertaa kuivashamppoota vajaa kuukausi sitten, en luottanut siihen, että hiuksista saisi sillä puhtaan näköiset. Noh eräänä päivänä tuli eteen äkkilähtö reissuun, ei puhettakaan että hiukset ehtisi pestä, joten turvauduin Biozellin kuivashamppooseen. Sanoin vielä miehelle, että jos hiukset näyttää järkyttävälle, niin me ei muuten lähetä yhtään minnekkään. Yllätyin positiivisesti ja siitä saakka se on kulkenut mukanani, onneksi, sillä kun suuntasin kokeilemaan siskolleni kampauksia minua odotti tämä.

Kokeilin tätä myös siskoni hiuksiin, hän pesee hiuksiaan joka päivä ja hiukset rasvoittuvat nopeasti. 
Kuvat kertokoon miten kävi. 



Kuva 1. Lähtötilanne, hius on tyvestä rasvoittunut.


Kuva 2. Kuivashamppoota tyveen

 Kuva 3. Lopputulos.


Minusta tämä on erinomainen näyttö siitä, että tämä oikeasti toimii. 
Onko siellä vielä joku, joka ei ole kuivashamppoota kokeillut ? 

10 kommenttia:

  1. Mä en oo itseasiassa kokeillut, mutta todellakin voisin kokeilla. Monesti olen miettinyt miten tuo toimii, mutta epäröinyt että näyttääkö siltä kuin olisi heittänyt jauhoja päähän :D Ei nimittäin tarvis joka päivä pestä hiuksia jos uskaltaisi tuota kokeilla. Onko tuo Biozell missä myynnissä? Siis ihan marketeissa vai kampaamoissa? Toimiikohan kaiken värisiin hiuksiin vai lähinnä vaaleaan pohjaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ajattelin kans nuin, että näyttäs sille ku olis heittänyt jauhoja päähän, onneks ei kuitenkaan. :D Biozellia on myynnissä ihan marketeissa. Eikä hintakaan ole hirveä. Tätä on testattu nyt mulle, kuvassa olevalle siskolle ja mustahiuksiselle ystävälle ja kaikille on toiminut. :)

      Poista
    2. Heh :D joo en tiedä miten mullekin tollanen mielikuva on tullut. Mut täytyypä ensi kerralla etsiä, kun jossain halpahallissa käyn, että löytyiskö :) mun luonnollinen hiustenväri kun on aika tumma ja lähinnä se tyvi usein vain kaipais ehostusta :)

      Poista
    3. Mulle se mielikuva tulee siitä, että oon kokeillut talkkia kuivashamppoon sijaan joskus aiemmin. :D Sitä en suosittele tummahiuksisille, mutta blodeille sopii, mikäli ei haittaa se että hiuksiin jää talkinhaju, ellei sitä peitä jollain tökötillä. :D

      Poista
    4. :D Mä en oo tainnu koskaan omistaa talkkia :D

      Poista
  2. Vois seuraavaks kokeilla tota Biozellin. Aikaisemmin Herbinan kuivashampoo ollut satunnaisessa käytössä. Sillä saa hyvin myös tuuheutta esim. Otsatukkaan. Hiukset pesen kerran viikossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! :) Täytyypä pitää mielessä tuo tuuheuden saaminen otsatukkaan, ajattelin sellaisen nimittäin taas leikkuuttaa tässä jossain vaiheessa. :)

      Poista
  3. Biozell on ehdottomasti paras tummaan tukkaan !! Ite on tullu testattuu kaampaamotuotteista parin euron purkkeihin ja tummalle tukalle suunniteltua ja vaikka mitä.. :D Mutta Biozellin tuo perus on vaa paras ! Ei jätä juureen valkosta ja jos vahingossa suihkauttaa liikkaa niin harjaamalla hälvenee. Tuo on mun kiireisten päivien pelastus !<3

    VastaaPoista
  4. Toimii ja hyväksi todettu terkuin ikuinen rasvaletti! ;)

    VastaaPoista

Haleja <3