torstai 7. toukokuuta 2015

Rouva ei tykkää lätkästä

Mä vannoin, että  mä en ala seuraamaan lätkää ja jos suinkin mahdollista niin pidän Tomaksenkin erossa lajista. Mun iskä on meinaa aikamoinen jäkisfani ja koko pienen ikäni muistan inhonneeni lätkää ja formuloita, koska telkkarista ei muuta näkynytkään tiettyinä aikoina.



Noh, toisena joulunaan Tomas sai lahjaksi papaltaan jääkiekkomailan, enonsa taas on antanut pojalle kiekkoja. Tomaksella pysyy maila kädessä, syöttelee kuin vanha tekiä. Viime jouluna Tomas sai enoltaan sählymailat ja pallot, että kesälläkin pelaaminen sujuu ilman jäätä.


Arvatkaa mitä mä oon katsonut telkkarista nyt?
No sitä lätkää. Ehkä mun on vaan myönnettävä häviöni lajia vastaan jo näin hyvissä ajoin. Jos Tomas haluaa lätkää pelata, niin pelatkoon, jos hän haluaa lätkää telkkarista katsoa niin katsokoon.

Onko siellä muita jotka ei tykkää lätkästä? Muita jotka sitä kuitenkin seuraa?


2 kommenttia:

  1. Minä en ymmärrä siitä juuri mitään, mutta silti sitä on aina yhtä kiva katsoa, kun tulee suomen peli :D

    VastaaPoista
  2. Mä en tajua lätkästä juurikaan mitään, mutta kilttinä tyttöystävänä mäkin seuraan, ja oon vähän innostunutkin siitä. Ei muakaan kyllä muuten kiinnosta, paitsi nämä MM-kisat! :)

    VastaaPoista

Haleja <3