tiistai 17. maaliskuuta 2015

Lippis lahjaksi

Lippis saatu hatstorelta.


Suvi 12 - vuotta täällä moi! 
No en oikeesti, nää on kyllä ihan tän vuoden puolella otettuja kuvia. Mä oon aina tykännyt lippiksistä, mutta nuo perinteiset ei oikeen sovi mulle, tai näytän sellainen päässä kaljulle. Voin  muuten heti tähän väliin kertoa, ettei kalju pukisi mua! 

Mietin jo tammikuussa, että mitä ihmettä hankin pikkuveljelleni synttärilahjaksi, kunne sähköpostiin pamahti viesti, että voisin valita hatstore.fi:stä itselleni pipon tai lippiksen. Noh, kuinka ollakkaan, laittelinkin sitten veljelle viestiä, että käyppä valitsemassa itsellesi ihan mikä tahansa lippis tuolta, niin saat sen itsellesi. 

Mä tykästyin tohon lippikseen itse ja nyt tekisikin mieli tilata sellainen hauska batman snapback-lippis itselleni kesäksi, saa nähdä tilaanko. Ensin mietinkin, että annanko sittenkään tätä lippistä veljelle vai pidänkö sen ahneesti itselläni. Veli kuitenkin oli onnellinen ja hymyili kuin "naantalin aurinko", joten eiköhän se lippis mennyt sitten kuitenkin oikeaan osoitteeseen.


T sanoi että näytän näissä kuvissa 12-vuotiaalle. Näytänkö teistä? Oikeesti mulla oli 12-vuotiaana järkyttävän ruma potta-otsis... :D 

4 kommenttia:

Haleja <3