perjantai 16. tammikuuta 2015

Uudet popot

Mä odotan taas sitä kevättä, aurinkoa ja asfalttia. Pimeys saisi mennä jo pois.
Oon vähän tämmönen tuuliviiri. Tykään kyllä lumesta ja pienestä pakkasestakin, mua ei haittaa sähkökatkot tai muut, mutta mulle myös riittäisi että lunta sataisi metrin ennen joulua ja sitten vuoden tokalla viikolla saisikin olla kuivat kelit ja lumet poissa.

Nyt olin ajoissa ja shoppaillessani ebayssa pitkästä aikaa, päätinkin kurkata myös kenkiä sieltä. Löysin edullisesti täydelliset popot juuri minulle. Mustaa, pinkkiä ja valkoista. Olin heti myyty. Pari klikkausta ja kengät oli maksettu.


Mun vanhat lenkkarit oli järkyttävät, ne oli itseasiassa vain väliaikaiset kirppikseltä bongatut valko-viher-vaaleanpunaiset, sillä edelliset mustat meni monen vuoden jälkeen riksrakspoks ja en viitsinyt uusia ostaa pienelle ajalle.

Nyt kuitenkin pari päivää sitten saapui paketti. Odottelin vähän jännittyneenä, että mahtaakohan nuo mahtua jalkaan, mutta ne ovat täydelliset! Kokokin on juuri sopiva!



Nyt mä vain odotan, että pääsen ulkoiluttamaan nuita kunnolla ja nään miten ne kestävät käytössä. Ja muuten, nuo kuvassa näkyvät harmaat unihousut on super pehmeät, voisin olla aina nää päällä!

Shoppailetteko te muut ebayssa? Kiinnostaisiko jotain, mutta ei ole varma osaako?
Voisin vaikka tehdä ohjeet joskus, jos kiinnostaa. Tilasin ebaystä muutakin, saa nähdä vilahtavatko nekin myöhemmin täällä.

Psssst.. Blogin facebook sivuilla on tykkääjille käynnissä arvonta!

4 kommenttia:

  1. Tulee kyllä shoppailtua ebayssa. Viimeksi ostin häämekon sieltä.
    Ei mitään huonoja kokemuksia vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakaan ei ainakaan toistaiseksi oo huonoja kokemuksia,vaikka aika paljon sieltä olen kaikkea ostellutkin :)

      Iski uteliaisuus ja piti käydä kurkkaamassa blogistasi mekkoa, näytti kauniille ja onnea! :)

      Poista
  2. En ole koskaan tilannut enkä edes käynyt koko ebayssa. Eli lukisin mielellään ohjeita.

    VastaaPoista
  3. Minä :D sen tiesitkin, mutta laita ihmeessä ohjeet, koska pari mun kaveria on yrittänyt tilaa ja ei oikein osaa hommaa ja mä en taas osaa selittää :/ Suuri apu olisi siis sun ohjeista <3

    VastaaPoista

Haleja <3