maanantai 10. marraskuuta 2014

Rakas joulupukkeli

Vaikka toivon aina rakkautta ja rauhaa - niin itselleni kuin muillekkin, tein myös taas materiaan perustuvan pikku listan ihan vain siitä, mitä itse toivoisin joululahjaksi. Tänä vuonna minulla on itselläni oikeasti kerrankin muutama juttu, jotka haluaisin kovasti itselleni. Ehkäpä ostan jonkin näistä itse. Mun oli tarkoitus tehdä äidin toiveet TOP 5 - lista, mutta kuinka ollakkaan, en keksinyt kuin neljä toivetta.





Unisukat - Netanttila.com 6,99€
Blog by the book-kirja -Adlibris.com 17,50€
Katukeittiö - parempaa roskaruokaa- kirja - Adlibris.com 16,70€
Muumimuki - Netanttila.com 16,95€


Sellaiset on mun materialistiset toiveet tälle joululle.
Mä tosiaan oon himoinnut Jennin kirjoittamaa Katukeittiö - Parempaa roskaruokaa kirjaa jo pitkään, Blog by the book-kirja on toinen, jonka välttämättä haluan. Muumimuki päätyy listalle joka vuosi ihan vain siksi, että keräilen niitä pienimuotoisesti ja unisukat ehtii aina kadota talveksi.

Mitä te toivotte itsellenne? 

4 kommenttia:

  1. Täällä on vihjailtu jo miehelle, että kolme uusinta muumimukia on tämän hullun keräilijän saattava :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, muumimukeista mäkin oon miehelle puhunut :D

      Poista
  2. UNISUKAT? :D Yök en ole koskaan voinut sietää itselläni sukkia öisin... Meillä on Kai myös sellainen joka voisi nukkua vaikka villasukat jalassa. Kivoja toiveita :)

    VastaaPoista

Haleja <3