torstai 20. marraskuuta 2014

Purnausta ja hyviä juttuja

On varmaan myönnettävä, muut viikot ovat olleet suht onnistuneita, mutta tästä ei taida saada onnistunutta. Ellei sitten lauantaina vaikka voiteta lotossa tai jotain. 

Mun selkä pamahti taas alkuviikosta, sitten olkapää halusi yhtenä iltana taas vinksahtaa ja tulehtua, nyt olen flunssassa. Paras alkuviikko ikinä! 

Onneks mulla on vähän positiivisempi elämänasenne, mitä purnaukseni antaa olettaa. Kaikesta onnistun vetämään yleensä loppuun saakka ne hyvät puolet. 



Tälläkin viikolla on ollut kivoja juttuja, olen höpissyt tavalliseen tapaani päivittäin ystäväni kanssa puhelimessa, pestiin miehekkeen kanssa kahdestaan auto ja näin saatiin yhteistä aikaa, kaikki ruoat ja leivonta hommat on onnistunut loistavasti ja oon parina aamuna saanut nukkua lähes yhdeksään, sehän on jo luksusta. Kirjastossa käynnitkin sujuivat erittäin kivasti!

Eli ei purnausta ilman hyviä juttuja, kiva tasapaino näissä jutuissa. 

Kertokaahan, mikä teitä on tällä viikolla ärsyttänyt? Ja mikä taas on saanut hyvälle mielelle?

2 kommenttia:

  1. Valtterin asiat on saanut eilen mut erittäin hyvälle mielelle! :) Nyt jaksan odottaa pojan näkemistä <3

    VastaaPoista

Haleja <3