sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Blog by the book


Se on muuten kuukausi jouluaattoon! 

Mä ajattelin hankkia tän joululahjaksi itselleni, mutta käytiinkin poitsun kanssa kirjastossa taas ja kysäisin sieltä josko heiltä löytyisi kyseinen kirja. Tietystihhän se oli jo varattu silloin, mutta varasin sen itselleni. Seuraavan kerran kun käytiin, sainkin kirjan samalla matkaan.

Mulla ei ollut mitään odotuksia kirjan suhteen, mutta tiesin että siellä lukee monista lemppari bloggaajista juttua ja olin kuullut vain hyvää koko kirjasta, niin pakkohan sen oli päästä lukemaan heti.

T menikin aamulla kahta tuntia aiemmin töihin ja valvotin Tomasta siihen saakka kun hän tuli kotiin, niin miehet pääsi yhdessä päikkäreille ja mä sain syventyä kirjaan. Ei siinä kauaa ehtinyt kirja kulua, kun luin sen läpi. Suosittelen tätä kyllä kaikille bloggaajille ja siitä kiinnostuneille.


Oletteko te lukeneet tämän? Aiotteko lukea?

9 kommenttia:

  1. - Oon kuullu, että tosi monet tahtoo tuon kirjan. Itseäni kirja ei niin kauheesti innosta, mutta jokainen tavallaan :D. Käyhän muuten kahtomassa sähköposti, laittelin sulle meiliä.

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Kannattaa lainata vaikka kirjastosta :)

      Poista
  3. Kuulostaa kiinnostavalta,voiskin hankkii joululahjaks ton itelle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen! :)
      Mun piti kans, mutten malttanut odottaa :D

      Poista
  4. Minäkin lainasin juuri tuon opuksen kirjastosta. En ole vielä ehtinyt lukemaan, mutta kiva kuulla, että suosittelet sitä muillekin bloggaajille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos muistat,niin tuu kertomaan mitä tykkäsit! :)

      Poista
  5. Joo, nyt voisin kertoa omat fiilikset kirjasta! :) Eli tykkäsin kirjan raikkaasta ilmeestä, ytimekkäästä otteesta (esim. blogien historiaan) ja tapausesimerkeistä. Olisin ehkä toivonut mukaan lisää ihan blogiskenen alusta asti bloganneiden kokemuksia, koska ne ovat niitä itseä kiinnostavimpia tapauksia. Vuodesta 2007 kun olen itse lukenut blogeja ahkerasti ja seurannut alan muutoksia. Kirja tarjosi kyllä uudemmille bloggaajille kivoja ja rohkaisevia vinkkejä blogin edistämiseksi. Voisin toivoa tästä kirjasta jopa jatko-osaa. :) Kiitos vielä kirjasuosituksesta! :)

    VastaaPoista

Haleja <3