tiistai 7. lokakuuta 2014

Ihmemies



Ihmemies, supersankari, isimies, tuo mies joka asuu meillä.

Eilen illalla sänky kutsui jo ennen yhdeksää, taas. Mitä se siis tarkoittaa? No tietysti sitä, että olen taas kipeänä. Nyt alkaa elämä taas voittamaan olen jaksanut olla jalkeilla jo reilun tunnin. 

Eilen kurkku tuli kipeäksi ja tuntui kuin jokapaikka olisi jumissa, kaikkea särki, iho oli taas kosketusarka, niska tuntui paksummalle kuin paksuin puu jonka olen nähnyt. 

Kyselin facebookissa vinkkejä Tomaksen viihtymiseen, sillä ääntä ei lähtenyt ja jalkeilla pystyi oleman max 15min, tää on ihan tavallista kun olen kuumeessa. 

Sitten tulikin ihmemieheltä, mun ja Tomaksen supersankarilta viestiä, eli siltä mieheltä joka meillä asuu, viesti, että hän tulee aiemmin kotiin tänään avuksi. Jee! 

Noh, me pötköteltiin, leikittiin autoilla ja katottiin jokkista kännykällä youtubesta, kunnes havahduin kahdelta siihen, että me molemmat nukuttiin Tomaksen kanssa, ihmemies oli ollut kotona jo hyvän aikaa, tehnyt ruokaa, raivaillut ja herätessä sain heti niskahartia hieronnan. Aikamoista luksusta ihan jumissa olevalle ihmiselle. 


Oikeestaan, halusin vain sanoa, että vaikka oon ihan hirvee akka välillä ja ihmemies osaa olla ärsyttävä, niin kyllä me molemmat osataan olla myös ihaniakin. Moi ihmemies, mä tykkään susta. 

Tomas the ihmepoika rumpalikin, viihtyi päivällä hyvin vaikka äiti olikin muuttunut ihmisraunioksi päivän ajaksi. 


Nyt saa soida Apulannan syytteitä ja selityksiä- 52 parasta. Ah, mikä fiilis. 
Oon niin terve viimestään torstaina! Ja sit käyn ostamassa varmani muumimukin. 

.......................................................................................................................................................................................

Laittelin muuten blogin fb-sivuille pienoisen arvoituksen. Mitä mahtaa tarkoittaa kun Tomas sanoo:
 "Anna tussuu, äiti anna tussuu"
Voit käydä heittämässä oman veikkauksesi täällä: https://www.facebook.com/PieniPerhe
Oikean vastauksen paljastan myöhemmin postauksessa.



2 kommenttia:

Haleja <3