keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Hissuttelua blogin kanssa

Olen pitkään jo "hissutellut" blogin kanssa, jo kohta pian vuoden. Tämä alkoi siitä kun muutimme tänne landelle. Täällä kaikki tuntee - tai ainakin tietää toisensa ja on ollut jotenkin vaikeata kirjoittaa. Tämä kylä on sellainen perinteinen huhumylly, ihana kylä, sitä en kiellä, mutta on pienissä kylissä huonotkin puolensa. Milloin ollaan erottu, milloin meillä on oikeasti kourallinen lapsia, milloin olemme ostaneet uuden auton, talon tai tontin. Nyt kun pian täällä ollaan taas vuosi asuttu, olen alkanut taas olemaan välittämättä.



Jatkossa aion blogissani olla niin onnellinen kuin kirjoittaessa tuntuu ja toivon, että ne onnen läikähdykset tavoittavat myös teidät. Aion myös purnata ja valittaa kun siltä tuntuu. Tämä tulee tapahtumaan varmasti ainakin kerran kuukaudessa viikossa, silloin kuin kaikki on pepusta ja mieskin tekee pitkää duuniviikkoa päivää. 


Mä en ole uskaltanut iloita tai jakaa murheitani, jotka molemmat tuntuvat helpottavalta. Kirjoittaminen on se mun juttu. Blogi on ollut aina mulle yksi henkireikä ystävien ohella. Joten miksi en sitä sellaisena jatkaisi edelleen. Mä on tiedostanut että pystyisin parempaan silloinkin, kun olen himmaillut kirjoittelun kanssa, mutta siihen tulee toivottavasti muutos. Pikkuhiljaa voin taas opetella avaamaan itsestäni enemmän.

Ei meillä on täydellistä kotia, meillä on välillä kovastikkin uhmaava taapero, välillä kovastikkin väsyneet vanhemmat ja kotona välillä mieltään osoittava koira = matolle kuseva koira. Meillä on myös kodilta tuntuva koti, ihana isimies, aktiivinen äiti ja täydellinen, jopa rauhallinen lapsi, sekä koira joka tietää paikkansa.

Meidän elämämme on niin tavallista kuin voi olla ja se tässä on parasta. Arjesta voi tehdä juhlaa ja kokemuksia on kiva jakaa. Jatketaan siis vähän avoimemmin jatkossa.



5 kommenttia:

  1. Älä turhaan "hissuttele" ! :) itsekkin olen pieneltä paikkakunnalta, perus kysykää kylältä mitä mulle kuuluu-meininki ! :) Sehän tarkoittaa vain että oot mielenkiintoinen jos ihmiset jaksaa puhua ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hissuttelu jääkin nyt taakse , toki joku raja on pidettävä, mutta se saa nyt liukua hieman aiemmasta. :)

      Poista

Haleja <3