sunnuntai 12. lokakuuta 2014

#HeiOletKaunis



Our Journeyn Tanja, moikkelis moi sulle! Tiesitkö, että olet kaunis?
Kuulostaako muista imelälle? 

Olen mukana blogiryhmässä, jossa arvottiin parit, joista kirjoitamme #HeiOletKaunis "haasteessa". Minulle valikoitui siis Tanjan Our Journey-blogi.
Nappailin tähän postaukseen Tanjan blogista kuvituksen.

Blogi oli minulle aiemmin tuntematon, samana päivänä kun sain viestin, olin juuri selailemassa Tanjan blogia. 

Ulkonäköpaineet, niistä kai pitäisi alkuun kirjoittaa jotain. Jos totta puhutaan, niin itse en stressaa ulkonäköäni. Kaikki lähtee siitä, että itse hyväksyy itsensä. Ulkoillessa Tomaksen kanssa tärkeintä on, että hiukset on kiinni ja vaatteet sellaiset ettei haittaa jos likaantuu tai hajoaa. Satunnaisesti voin sutaistua kasvoille parin minuutin pikameikin, mutten juurikaan koe sitä paineina vaan ihan normaalina naisellisena laittautumisena, tokikaan en meikkaa läheskään joka päivä. Joten voin kai sanoa, ei, mulla ei ole ulkonäköpaineita.

Kaikki on kauniita, jokainen omalla tavallaan ja mä liputan luonnollisuuden puolesta.

Palatakseni alussa kertomaani juttuun, tässä tulee viisi asiaa/kuvaa joita Tanjassa pidän kauniina tai joita hänessä arvostan. Kaikki ihmiset näkevät itsensä eritavoin kuin itse näkee. 

 Kuva

Kuten aiemmin kirjoitin, pidän luonnollisuutta kauniina. Black and white-kuvapostauksesta tuli jotenkin kotoinen olo, sillä itse voin samaistua nuihin fiiliksiin joita kuvat välittävät. (1)

 kuva

Olen nyt lueskellut Tanjan blogia pikku hiljaa. Ihanan välittävä ja rakastava perhe fiilis välittyy kuvien ja tekstin kautta hyvin. Lisäksi Tanjalla on kaunis hymy.  (2)


Tanja on kirjoittanut myös näin lukijan näkökulmasta vaikeammistakin aiheista ja on selkeästi vahva. Ihailen sitä, miten suoraan vaikeuksistaan voi puhua. Itse en siihen kaikissa asioissa kykene. (3)


Tanja myös osaa tekstejensä mukaan löytää niitä positiivisia asioita myös huonoista päivistä. Se on aina ihmisessä hyvä piirre. (4)


Tykkään sun hiuksista hirveesti! :)  (5)

Mitkä asiat taas minussa ovat sellaisia joita itsessäni arvostan ja pidän kauniina?
Mietin ensin, että kuulostaako itsensä arvostaminen itserakkaalle, mutta ei sitä itseään vihatakkaan parane.

1.Pidän omasta hymystäni
2. Ja silmistäni
3. Arvostan päätöksentekokykyäni tietyissä asioissa. Päätin hoitaa Tomaksen kotona ja vaikka meinasin jo lähteä töihin ja sain halveksuntaa siitä että olen "vain kotiäiti" pidin pääni. Lapseni on vain kerran pieni ja minähän elämästäni päätän. 
4. Olen hyvä ystävä niille, jotka päästän lähelleni.
5. Tykkään ihan hirveästi hiuksistani, vaikka välillä päässäni näyttää olevan harakanpesä. :D


5 kommenttia:

  1. Ootpas kauniisti kirjottanut! <3

    VastaaPoista
  2. Sori kirjoitin kaverin käyttäjällä ja en tajunnu et ei ookkaa mun oma käyttäjä. - Tanja :D

    VastaaPoista
  3. olipas tää kiva haaste, pääsenköhän tähän vielä mukaan :) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos olet facebookiss, niin liityppä tänne :
      https://www.facebook.com/groups/282252721983515/

      Tuolla ideoidaan lisää kaikkia kivoja kamppiksia, joihin halutessaan saa lähteä mukaan. :)

      Poista
    2. Joo löysikin jo tonne, viel ei oo hyväksytty. Ja tottakai oon facebookissa ;)

      Poista

Haleja <3