perjantai 26. syyskuuta 2014

"Kaikki osaavat olla kuvattavana"

Sanon aina, ihan aina valokuvaajille, etten osaa olla kuvissa. Niin vain kaikki aina naureskelevat, että kyllä osaat. Jokainen kuulemma osaa. Noh nyt ei ollut ihan ammattikuvaaja kuvaamassa, mutta kuitenkin. Nämä ovat hyvä vastaväite taas.

Aina kun yrittää saada itsestään asiallisen kuvan, käy näin.


Tai kun yrittää ottaa itse sisaruskuvaa käy näin. 


Ette edes halua nähdä "perhepotretteja". 


Mä kyllä irvistelen kameroille ja peileille niin kovasti, että pian ne alkavat irvistää takaisin.
Muita jotka eivät oikein osaa olla rennosti kameran edessä? 

10 kommenttia:

  1. Minä! En sitten millään. Ei vaan onnistu! Treenillä kuulemma sekin helpottaa, mutkun pelkkä treenailukin ahdistaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haahaaa ! :D
      Luonnollisuus ei vaan luonnistu sitten millään. :D

      Poista
  2. Voin kertoo ettei kaikki osaa olla kameran edessä tai siiihen menee helkutisti aikaa enne kuin osaa. Itse olen luontevimmalani kun olen sen takana. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Mä kans luontevimmin oon kameran takana. :D

      Poista
  3. Nätti olet kuin mikä. Yleensä kuvat onnistuu omalla kohdalla parhaiten, kun ei huomaa että joku kuvaa tai sitten kuvassa on mukana lapsi tai eläin. <3 <3

    Kivaa viikonloppua. :)

    Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, salaa kuvatut kuvat onnistuu parhaiten. :)
      Mukavaa viikonloppua myös sinne! :)

      Poista
  4. Jep, kovin on tuttu tunne! Joko virnistelen liikaa tai en ollenkaan. Siksi kai työskentelen kameran takana, en edessä :)

    VastaaPoista
  5. Mua kamera tuntuu vihaavan.. Tekee kaikenmaailman yltiömustat silmäpussit ja turvottaa joka suunnasta ja tuntuu että toinen silmäluomi olisi normaalia laiskempi verrattuna toiseen sekä se kireä kuin viulunkieli-efekti nostaa aina kameran edessä päätänsä. :D

    VastaaPoista

Haleja <3