tiistai 16. syyskuuta 2014

10 Faktaa minusta osa 1


1. Suunnittelen paljon kaikkea, mutta toteutus onkin sitten eri juttu.
2. Olen puhelias tuttujen ihmisten seurassa, mutta uusien ihmisten seurassa olen hiljaisempi ja seuraan mielummin tilannetta "sivusta".
3. Mulla on paljon ennakkoluuloja, kaikesta.
4. Oon "kaikki mulle heti nyt" tyyppinen.
5. Mä oon nuorempana huijjanut ikäni kaverini kanssa, oltiin sillo 14 ja väitettiin että ollaan 16, koska tykättin vanhemmista pojista. :D



6. Mulla on tosi huono muisti, hukkaan kännykkäni, rahapussini ja kotiavaimeni useaan kertaan viikossa  päivässä. Kirjoitan kaiken lapulle mitä pitää muistaa ja välillä usein ne laputkin on hukassa.
7. En inhan siivoamista, siivoan useamman kerran viikossa, mutta silti täällä ei näytä sille.
8. Värjään lähes aina hiukseni Liven hiusvärillä.
9. Mun kengännumero on 38, mutta mulla on 36-39 kokosia kenkiä ja kaikki on sopivia.
10. Mä inhoan sitä, että meidän häkkivarasto on täynnä tavaraa, mutta en henno luopuakkaan niistä. KOSKA "tätä voi tarvita vielä joskus" :D



2 kommenttia:

  1. Moi. Pakko kysyä et kirjoititko joskus aiheesta, et Tomas ei puhunut kodin ulkopuolella paljonkaan vaikka kotona juttua tuli kovasti.. ? Yritin etsiä vanhoista postauksista mut en löytänyt..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoitin kyllä! En vaan muista yhtään milloin, täytyy käydä katsomassa vanhoja tekstejä läpi, jos haluat lukea tietyn postauksen. :) Toki jos on aiheen tiimoilta kysyttävää, niin laittele tähän kommenttia tai viestiä vaikka blogin fb:n sivuilla tai sähköpostiin.

      Poista

Haleja <3