maanantai 4. elokuuta 2014

Ihonhoidon luottotuotteet

Mä kärsin satunnaisesti huonosta ihosta, joko se kuivuu, palaa tai sitten iskee ihottuma.Useimmin iho on kuitenkin hyvässä kunnossa, mutta jos ei ole, näillä tuotteilla olen sen saanut pelastettua. Toki myös ihan pelkkä vesi on jees.

Pikkusiskollani oli kerran Favoran puhdistusgeeliä ja halusin testata sitä itsekkin kyläillessäni. Tykästyin tuotteeseen ja päätin että jossain vaiheessa käyn sitä ostamassa.

Kävelin apteekkiin myöhemmin, kiertelin ja kaartelin, lueskelin purkkeja. Päädyin kuitenkin valitsemaan Favoran tuotteet mukaan. Olin kuullut ja lukenut monesta paikasta, että puhdistusvaahto on hyvää ainetta. Joten päädyin ostamaan sitä, lisäksi itse tykkään kaikista mahdollisista kuorintajutuista, joten ostin vielä kuorinta-aineenkin.


Ei ollut muuten huti ostos kumpikaan. Nämä ovat riittoisia ja täydelliset tuotteet minulle. Enää ei tarvitse etsiä sitä pelastavaa tuotetta!

Nykyään nämä ovat mulla viikoittaisessa käytössä, kasvot saavat raikkaan fiiliksen. Lisäksi iho on pehmeä kuin vauvan peppu, eikä näistä tule minulle allergiaa, joten tämä sarja tulee olemaan käytössä jatkossakin.

Kysympä taas teiltä, mitkä ovat teidän luottotuotteenne ihonhoidossa? Onko joku muu testannut näitä Favoran tuotteita? 

2 kommenttia:

  1. Mä löysin kans Favoran tuotteet alkuvuodesta (postasinkin niistä helmikuussa) ja oon ollut tyytyväinen. Mulla on kans käytössä puhdistusvaahto ja kuorinta. Talvella käytin 24h ravitsevaa hoitovoidetta ja kesäksi vaihdoin tasapainottavaan hoitovoiteeseen. Harmikseni heleyttävä BB-voiteen sävy oli itselleni liian tumma.

    VastaaPoista
  2. Täytyykin mun varmaan ostaa talveksi tuota 24h ravitsevaa hoitovoidetta, kun iho pääsee silloin kuivumaan niin paljon! :)

    VastaaPoista

Haleja <3