keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Kymmenen päivää!


Kymmenen ihan liian lyhyttä, mutta kuitenkin ihan liian pitkää päivää häihin, joten saan vetää kunnon hepulit varmasti.

T tekee pitkiä päiviä töissä, eilen meni 12 tuntia, tänään on mennyt jo pian 15 tuntia. Ei se hyvältä kuulosta, mutta näkynee palkassa mukavana lisänä. Kiireelle kun nyt ei ilmeisesti voi mitään. Ajattelin käydä vielä pikaisesti moikkaamassa häntä töissä, aiemmin vein hänelle jo syömistä ja koko porukalle limpparia.

Käytiinkin tänään vielä ostamassa lisää sukkiksia ja muuta pientä, jotta hähin nyt varmasti löytyy ne ehjät sukkikset. Mä kun olen loistava hajottamaan niitä. Pistin siskoni kuskiksi, kun mullahan ei tuota ajokorttia ole, samalla käytiin moikkaamassa mummuamme ja käytettiin kaaso K syömässä.

Tomas oli vaihteeksi äidilläni hoidossa. He olivat käyneet muunmuassa kynttiläkutsuilla ja takaisin tulessa käytiin porukalla lenkillä. Mua hieman harmittaa, kun poitsu on ollut nyt viime viikoina lähes joka viikko jonkin hetken hoidossa, kun olen hoitanut häähommia ja no, tällä viikolla olin vielä kipeänäkin.

Mua itse häät ei oikeastaan jännitä, outoa? Mä "jännitän" ainoastaan sitä, että onko ne tarpeeksi rennot, sillä kun itse ei olla mitään tiptop ihmisiä, niin ei haluta että häätkään ovat sellaiset. Ok, jännittää oli väärä sana...
Joten jos joku häävieraaksi saapuva lukee tätä, niin terkkuja vaan sinne, otetaan rennosti, jutskaillaan mukavia, syödään hyvää ruokaa ja toivotaan ettei ole liian kuuma tai kylmä!

Kävin viimeksi tänään hääpaikalla, kun vein sinne viimeiset listat vierasmääristä ja allergioista. Ilokseni sain kuulla, että ennen häitämme, pihaan valmistuu muunmuassa uusi lasten leikkipaikka, jossa on myös keilarata. Paikkaan on myös aukeamassa kotieläinpiha.

Täytyy toivoa hääpäivälle hyvää säätä, jotta lapset saavat touhuta myös ulkona.

Tällaisia pienoisia mietteitä tällä kertaa. Blogissa saattaa tulla hiljaisempaa nyt ainakin ensi viikolla, kun kunnon häähärdelli käynnistyy. Tämä viikko menee vielä toistaiseksi EHKÄ helposti, kunhan viimeiset jutut onnistuu.

Ensi viikolla keskiviikkona haetaan mummu, torstaina ja perjantaina koristellaan hääpaikkaa ja lauantaina on itse häät, sunnuntaina taas mun synttärit. Hihi.

8 kommenttia:

  1. Tsemppiä viimeisille päiville! Voin kokemuksesta sanoa, että hääaamu on ehkä pahin! ;)

    VastaaPoista
  2. Voi miten jännittävää! Oikein paljon onnea häiden alusaikaan ja tietenkin sen jälkeiseenkin!

    VastaaPoista
  3. Uii miten jänskää! (: Paljon onnea häihin ja tottakai myös ennen ja jälkeenkin! (:

    VastaaPoista

Haleja <3