torstai 12. kesäkuuta 2014

Hääjuttuja: Viimeisiä päiviä neitinä ja 22 vuotiaana

Tässähän ei ehdi edes ikäkriiseillä, sillä mulla on häiden jälkeisenä päivänä synttärit. Heräilen sitten ekana aamuna rouvana myös taas yhden ikävuoden päättäneenä ja uuden aloittaneena. 23- vuotta tulee mittariin todellisuudessa, mutta  oon täyttänyt nyt joka vuosi aina vaan 18. Se on hyvä ikä.



Musta on edelleen tosi outoa, mua ei jännitä lainkaan. Kovasti olen kyselyitä aiheesta saanut, mutta ihan vaan rennon letkeellä meiningillä on menty. T:tä jännittää, hän on sen myöntänyt. Mulla on ikävä flunssa päällä nyt, mutta toivon kovasti etten niiskuta koko kirkon aikaa tai menetä ääntäni.

Mä oikeastaan odotan hääpäivältä eniten sitä, että on hääpäivän ilta ja pääsen käpertymään tuoreen aviomieheni kainaloon. Ällösöpöä.

Tänään on saatu tehtyä iso osa hääpaikan jutuista. Huomenna lähdetään vielä aamulla taikaisin, sillä alku illasta mun täytyy jo taas istua kampaajalla ja saankin sitten loppuillan kulkea mummohuivi päässä, mikäli nyt sellaisen jostain löydän.

Meidän kattaus tulee olemaan yksinkertainen, simppeli, samoin menu. Ei liikaa mitään.
Lapsille on tulossa oma huone, jossa saavat touhuta halutessaan. Huomenna loppu illasta onkin sitten sen huoneen laitto valmiiksi.

Puheita häissä kuullaan varmaankin neljä, ehkä? En tiedä vielä varmaksi. Hääleikkejä meillä ei ole montaa tulossa, sillä olen itse känyt monet häät läpi elämäni aikana ja tuntuu että nuo leikit ovat jo "vanhentuneet", rentoa jutustelua, musiikkia, hyvää ruokaa ja älyttömän paljon vaaleanpunaisien näkymättömien silmalasejen läpi katsomista. Tätä siis luvassa!

Veikkaan, että seuraavaa tekstiä blogiin ilmestyy häiden jälkeen  vasta. :)

Ällöttävän siirrappista ja ihanaa iltaa kaikille!

4 kommenttia:

  1. Kaunis sä oot flunssasta huolimatta! <3

    Tsemppiä viimeisille neitipäiville! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos murunen <3
      Nyt kun kello on jo 0:09, voin sanoo että meen huomenna naimisiiin!!!!!! IIIKS! :D

      Poista

Haleja <3