maanantai 9. kesäkuuta 2014

Anonyymit moi

Infoan vähän aiheesta, kun tuntuu että nyt taas pari samaa tyyppiä on alkanut kommentoimaan tietyllä tyylillä samaa suoraan sanottuna paskaa tänne blogiini. Nyt sanon ihan itsekäästi, että tämä on minun blogini, hengähdys paikkani, saa olla eriäviä mielipiteitä, mutta ne voi ilmaista myös nätisti, kuten suurinosa tekeekin, muut kuin nämä kaksi.

Mulla on hyvä suodatus pääni sisällä nykyään, mua ei hetkauta tai loukkaa mitkään rumaläskityhmä aihepiiriä käsittelevät kommentit. Mutta kyllä, edelleen kipein kohtani liittyy keskenmenoon.

Mä olen ihan sinut itseni kanssa vaikken olekkaan kaksimetrinen tuulen nussima vinkuheinä.  Mä rakastan mun perhettäni ja se on täydellinen. Ehkä esitän tyhmempää kuin olen, sillä joudun aina selittelemään miksi tiedänkin, jostain enemmän kun tällaisen blondin pitäisi. Olen mielummin sitten se vähän "tyhmä blondi", kuin fiksu blondi joka joutuu selittelemään.  Toisaalta osa lähimmistä kyllä tietää niin ne heikkouteni kuin vahvuuteni tässäkin asiassa. Joten Krista, ole hiljaa!

Kaikenlisäksi, mä en itse olisi voinut tehdä yhtään mitään estääkseni keskenmenon. Mitään ei ollut tehtävissä, enkä mä hyväksy missään muotoa syyttelyitä siitä.

Kun tietty raja ylitetään niin mä turhaudun, lähinnä siksi että miksi ihmisen pitää olla niin tyhmä, että menee kirjoittamaan kommentteja tarkoituksenaan loukata toista. Samat ip osoitteet, samat kaupungit, samat tyypit aina kyseessä.
Mutta hei, arvontoihin nää on aina laittanut asiallista kommenttia, pisteet siitä.

Mä olen ehkä tiukkis ja vaikutan itsekkäälle, mutta mä en kaipaa nyt mitään turhauttavia kommentteja, mua ei kiinnosta tulla lukemaan samoja syytöksiä päivästä toiseen ja siksi sanon:

Kivat Anonyymit: tehkää googletili ja tulkaa jatkossakin kommentoimaan! :)
Ikävät anonyymit: Ei tuu ikävä, pysykää poissa.

Mukavaa päivää kaikille joka tapauksessa ! :)

12 kommenttia:

  1. Blaaah anot!!! Ei voi kun nauraa näille pikkusieluille! Hankkis elämän ja jättäis muut rauhaan!! Lippu korkeelle vain ja älä välitä. Roskikseen suoraan tollaset!

    <3

    VastaaPoista
  2. Amen! Mullakin eräs joka ei uskalla omalla nimellään kommentoida suoraan sanottuna paskaa, vaan nyt luopunut kommentoinnista mutta huutelee hävyttömiä valheita pitkin Jyväskylää. Että menee hermot siihen, että tarkoituksella pitää loukata toisia, kun eivät sillä mitään ainakaan voita pidemmällä tähtäimellä.. -.-

    VastaaPoista
  3. sä et ole yhtään itsekäs, et ansaitse rumia kommentteja! <3 sun blogi, sun säännöt! ja onpas ihmiset sydämettömiä kun tuollaisesta asiasta tulevat ilkeilemään, idiootit!!! sun blogi ja sinä olette ihania <3

    VastaaPoista
  4. En voi olla miettimättä näitä ihmisiä, keitä ovat kulkevat joukossamme. Olen perustanut myös blogin ja näitä anonyymien hyökkäyksiä odotellessa. Onko siellä keskenkasvuisia kipuilevia teinejä vai elämään kyllästyneitä aikuisia jotka haluavat omaa pahaa oloaan sädettää sinulle/muille.

    Paha mieli pahuudesta.... Kovasti zemppiä ja voimahalauksia! Jokainen on täydellinen juuri sellaisena kuin on, paitsi ilkeät ovat vajavaisia.


    http://minakokeski-ikainen.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivotaan, ettei sinun blogiisi ilkeilevät anonyymit eksy! :)

      Poista
  5. Oli aihe mikä tahansa, niin negatiivinen ja syyllistävä kommentointi on syvältä... Jos oikeesti ei ole mitään kivaa sanottavaa, niin miksei vaan voi olla hiljaa? Ja huvittavintahan tässä on se, ettei kukaan kehtaa niitä paskakommentteja jättää ees OMALLA NIMELLÄÄN, vaan raukkamaisesti piiloudutaan sen anonyymiprofiilin taakse :D Miten lapsellisia voikaan ihmiset joskus olla.

    Tsemppiä ja voimia! Toivotaan, että nämä "kaikkitietävät" idiootit jättävät blogisi rauhaan.

    http://tamahetkionnyt.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, yleensä ne ilkeydet kirjoitetaan nimettömänä, uskoen siihen ettei saada tietoon kuka siellä anonyyminä kirjoittelee.
      Toivotaan näin. :)

      Poista
  6. Hei.. :) Sun blogia on kiva lueskella ja selata.. ja mitä tuoho anonyyminä haukkumisee tulee nii... mur.. iha pistää keittämää ku jotku jopa tietosesti ns. tökkii tikulla arkoja asioita, eikä yhtään ajattele. :( Tiedän tunteen sille mitä oot kokenu. Todella kurjaa. Koin jokunen vuosi takaperin itsekin keskemenon ja aika pian sen jälkeen ikävä kyllä romahti pohja lopultaki parisuhteelta ja elämältä. Nyt eletää päivä kerrallaa ja yritetää selviytyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! :) Kiva kuulla. :)
      Tsemppiä sinne <3

      Poista

Haleja <3