torstai 8. toukokuuta 2014

Vuorokauden lisätunnit olis jees

Elämä nyt on vaan tällä hetkellä satunnaisen säännöllisesti kovinkin hektistä ja postauksia ei ennätä niin tiuhaan kirjoitella. Ymmärtänette sen, että hääjutut painaa kunnolla päälle ja iltaisin niitä hoidellessa menee helposti lähemmäs kahtatoista. Aamut taas meillä alkaa nykyään 6.30.

Tässä on pieni koonti siitä, mitä täällä on tapahtunut, myöhemmin varmaankin kirjoittelen ajan kanssa sitten enemmän joistain jutuista.

Viikonloppu meni näppärästi ja nopeasti, lauantaina oltiin auttelemassa kummipojan äitiä ja sunnuntaina oli ristiäiset. Ihana tilaisuus, ihana bebetsu ja kaikki, kirjoittelen niistä myöhemmin lisää.


Maanantaina oltiin mummolassa ja kotosalla, kotona siivosin kaappeja, jotta saadaan hääjutut kaikki samaan kaappiin, nyt kun ne on ollut kolmessa eri kaapissa ja osa on tuntunut jo välillä hukkuneen. Eli kai meillä oli ihan perus maanantai sitten.
Tiistaina kotiutui hääpuku, joka on ihana! Tykkään siitä ihan hirveästi!Mulla oli jo jonkin aikaa stressi siitä, että ehtiikö hääpuku tulla ja onko se varmasti täydellinen.


Keskiviikkona päivällä käytiin hoitamassa hääjuttuja, otin ripsipidennykset, T:n kanssa pyörähdettiin syömässä ja siivottiin reippaasti kämppää kunnes katkaisin mopin! haha!
Kuinka moni on katkaissut mopin pestessään lattioita?
Alkuillasta sitten kummipoika ja kaaso tulivat meille. Sekä siskoni siinä sivussa myös. Sovitettiin hääpukua ja ihastuin siihen vielä enemmän. Ilta meni nauraessa ja suunnitellessa kaikkea.


Tänään onkin päivä taas mennyt hengaillessa, siivoillessa ja ulkoillessa. T:n tulessa töistä oltiin Tomaksen kanssa ulkona ja hihkasin T:lle, että tulee kauppaan jonne oltiin kävelemässä tavaroiden kanssa. Käytiin kaupan kautta ja lähdettiin ulkoilemaan  ja samalla reissulla vielä paistettiin makkaraa. Lähdettiin ulkoilemasta suoraan toiseen mummolaan ja käytiin tsekkaamassa T:n "uusi" työpaikka (taaaaas).

Niin joo, sainhan mä tänään myös kivan yllärin postissa, nimittäin mulla olisi nyt koulupaikka syksyksi! Nyt vaan täytyy kovasti miettiä otanko paikan vaiko en. Ja joo joo, tiedän, oon ihan pihalla kaikesta nyt, mutta syytän vaan stressitasoani ja vähäistä unta kaikesta.


Perus kotiäidin juttuja, siivoilua, kokkailua, ystäviä, pitkiä puheluita, kahden keskistä aikaa niin miehen kuin lapsenkin kanssa, sekä tietysti sitä koko perheen yhteistä laatuaikaa. Tykkään.

Tulipas tästä nyt vähän, "Moi päiväkirja, mä tykkään meidän koirasta tänään tosi paljon ja leikin barbeilla" -tyylinen postaus. Hups.


Edit. Pahoittelen pieniä kuvia, mutta siirsin ne suoraan kännykästä ja plaaplaaplaa, en osaa vaan käyttää tuota uutta vielä. Saati pienentää tai muokata niitä kännykällä, ennen bloggeriin laittamista.

9 kommenttia:

  1. Mä oon rikkonu imurin varren joskus kun imuroin niin raivolla suutus päissäni :D

    VastaaPoista
  2. Miten ihmeessä onnistuit siinä? :D
    Toivottavasti mä en saa imurin vartta rikki, meinaa ostettiin just uus imuru ja se on ihan törkeän hyvä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha no emmä tiedä :D mulla on tapana siivota jos oon jostakin vihanen ja siivosin sitten niin vihasena et meni rikki koko imurin varsi : D Siit meni se yks osa rikki ni lahos koko varsi :D Nyt onneks hyvä imuri kotona :)

      Poista
  3. Hyh, ei käy sua kyllä yhtään kateeksi! Häästressi on pahinta mitä tiedän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti hei :D
      Mun ei käy kateeks yhtään näitä mun lähimpiä auttajia, oon yrittänyt kovasti pitää itseni aisoissa, mutta villi veikkaus on että jossain vaiheessa varmasti räjähtää :D

      Poista
  4. Mäki oon katkassu mopin :D Vieläpä raskaana ollessa ja luutusin sit lattiat loppuun maha pystyssä sillä mopin tyngällä .D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha! Yllättävän helppo katkasta se, mäkin jynssäsin lattiat loppuun sillä tyngällä ja T auttoin ja jynsäs rätin kanssa polvillaan. :D

      Poista
  5. Damn girl mitä vipinää =DDD mulla tippuis varmasti loputkin hiukset jos olis noin paljon kaikkee =DD supermamma!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule, tätä vipinää nyt jatkuu ainakin häihin saakka. :D Eilen käytiin myös Tuurissa ja Sjärvellä ostoksilla, tänään Jyväskylässä, hullua hommaa ja hullusti hommaa jäljellä. :D

      Poista

Haleja <3