lauantai 17. toukokuuta 2014

Red lips



Punatut huulet, oon aina tykännyt niistä. Mitä kirkkaampi punainen sitä enemmän mua. Näissä kuvissa meni homma pelleilyksi, en vaan osaa ottaa mitään selfie kuvia ja punakaan ei ollut niin rohkean punainen kuin tavallisesti. Näillä mennään.

Ootteko muuten huomanneet, että tilannekuvat onnistuu yleensä parhaiten? 

Niissä on väkisin "rentona" . Mulla vasemmanpuoleisessa kuvassa ihan selkeesit on ihan ylijännittyneet huulet ja vinotkin vielä. Pikku vikoja. :D

Tykkäättekö te punata huulenne?
Ja millä ihmeellä saatte piilotettua silmäpussit? Vai eikö muilla ole lainkaan? Mulle itselleni tummat silmänaluset ja satunnaisesti ilmestyvät silmäpussit on melkein arkipäivää.. Vinkit ois kivoja, ettei mun naama näytä valuvalta häiden aikaan.


4 kommenttia:

  1. Punaiset huulet on ihanat! Sopii sulle tosi hyvin. Silmäpusseja ei mulle tule, mutta tummat silmänaluset välillä. Wet n wild:in cover all-paletti on ollut ihan ykkönen peittämään ne. Saa tilattua ainakin pretty.fi ja hinta on jotain 5e luokkaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Täytyy tilata sitten sitä! Jos ei toimi niin lähetän sen sulle. :D

      Poista
  2. Sulle sopii tosi hyvin punahuulet! Voi kun mullakin olis rohkeutta käyttää punaista huulipunaa tai edes värillistä huulirasvaa.. Eilen pomppasin ulos mukavuusalueelta ja ostin persikansävyisen huulurasvan eikä ookkaan yhtään paha vaikka väriä onkin. Tummat silmänaluset on tosi ongelma mullekkin joten jään seuraamaan ko

    VastaaPoista

Haleja <3