keskiviikko 9. huhtikuuta 2014

Uusi ihana laukku

He, jotka tuntevat minut tai ovat lukeneet blogiani pidemmän aikaa tietävät, että olen aikamoinen kenkä- ja laukkufriikki. Ei minulta löydy mitään LV:n laukkuja, tyydyn näihin halvempiin, mutta mielestäni ihaniin  ja käytännöllisiin laukkuihin. Mulla on mm. monen monta Puman laukkua, sillä ne ovat olleet tosi käytännöllisiä aina. 

Sain mahdollisuuden tehdä yhteistyötä Hersecretin kanssa, jossa olen asioinut jo aiemminkin.
Hersecret on siis "Nuorten ja nuorekkaiden naisten vaatekauppa", josta löytyy vaatteiden lisäksi muutakin, lisäksi hinnat ovat edulliset ja toimituskuluja tilauksiin ei tule.

Sain valita heidän valikoimastaan itselleni tuotteita ja niistä yksi on tämä uusi laukkuni. Tykkään tästä hirmuisesti ja tämä oli valinta, jonka myös tein ensimmäisenä.



Tavoistani poiketen, otin laukun valkoisena, mutta sitä löytyy myös mustana.

Laukku on toiseltapuolelta ”nahkaa” ja toiselta pitsinen, korsteet ovat kullanvärisiä, samoin vetoketju, sisältä laukku taas on mustavalkoinen ja mukaan tuli myös olkahihna. Pohdinkinkin, että tämä tulee ehkä olemaan mukanani häissä! Juuri näppärän kokoinen. Laukku on myös Tomaksen mieleen, joten olen pitänyt tätä nyt hattuhyllyllä säilössä pussissaan, sillä mun tuurilla Tomas piirtää tähän tai jotain muuta yhtä hienoa.




14 kommenttia:

  1. Mä en ole laukkuihmisiä ollenkaan, tai olen sen verran, että muutama superihana laukku kyllä kelpaisi mutta ne taas maksavat hunajaa siihen verrattuna, että tuskin kovassa käytössä edes olisiva :D Tungen aina kaikki tärkeimmät tavarat taskuihin ja sillä pärjää :D

    Mutta on kyllä aivan ihanan näköinen laukku, tykkään valkoisesta tositositosi paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on taskut aina täynnä tavaraa, vaikka laukku olisikin mukana. :D

      Poista
  2. Toi on ihana! :) Mun on pakko seuraavaks tilaa toi! x)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on! Mun tekis mieli kamalasti tilata toi vielä mustanakin! :D

      Poista
  3. Se on! Luonnossa vielä kivempi ku pääsee hypistelemään! :D

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana! Aika sattuma, että satuin katsomaan samaista laukkua pari päivää sitten muualta kuin Her secretiltä ja about kolme kertaa halvemmalla, pihi kun olen.

    VastaaPoista
  5. voi että saispa itekkin joskus tollasia kivoja. En koskaan löydä mitään hienoa laukkua :D

    VastaaPoista
  6. Ihana laukku tuo valkoinen <3 itse olen bacsac-uskollinen. Luotto ei ikinä petä <3

    VastaaPoista

Haleja <3