keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Mutsi-ihminen shoppaa: Uudet kuteet osa 1.

Harvemmin täällä blogin puolella olen esitellyt itselleni ostamiani juttuja, mutta siihen onkin hyvä syy. En yleensä osta itselleni mitään. Ennen raskauttani ja ennen Tomasta en muuta tehnytkään, mutta jotenkin kummasti raskauden jälkeen on tullut vain ostettua pojalle kaikkea tarpeellista ja hieman tarpeetontakin.

Nyt kuitenkin on aika ryhdistäytyä blogin parissa ja tässä tulee nyt ensimmäinen postaus "Mutsi -ihminen shoppaa" tunnisteen alle. Postauksia on nyt tulossa enemmän ja vähemmän kaikesta, mutta kuvia puuttuu vielä kovasti, joten kunhan jonkinlaisia kuvia saan otettua, saan muitakin tekstejä julkaisuun.

Tässä ensimmäisessä osassa on näytillä nyt HerSecretiltä yhteistyön merkeissä saatuja vaatteita.

Ensimmäinen valintani oli tämä Musta toppi strassikoristeilla. Ajattelin vähän repäistä ja tilata jotain sellaista, mitä ei hetkeen päällä olekkaan ollut. Tässä iski juurikin nuo yksityiskohdat ja malli. Tämä toppi onkin ollut minulla paljon päällä, itseasiassa viimeksi tänään. Tykkään tästä hurjasti, kangas on mukava ja pesuissakin toppi on pärjännyt saamatta mitään moitittavaa.


Huomautuksena, tsekatkaa missä kunnossa mun hiukset OLI tuolloin, yäk!! 

Toisena tilasin tämän mustan tuubimekon, tuo selkämys oli se the juttu. Kuitenkin, kuten kuvista huomaa, en kuvannut mekkoa teille itseni päällä vaikka se päälle sopikin. Vaikka mekko oli "plus-kokoinen", kuvasin sen pikkusiskojeni Siljan (yläkuvat ja ala vasen) ja Sonjan (ala oikea) päällä.
Silja on 13-vuotias(178cm ja käytää xs-s koon vaatteita) ja tämä istui hänelle meistä kaikista parhaiten. Mekko oli kyllä nätti ja se päätyykin todennäköisesti Siljan vaatekaappiin, jossa se pääsee paremmin käyttöön. Mun "kaksoset" ei ihan ottaneet sopiakseen tuonne omalle paikalleen... :D

https://www.facebook.com/PieniPerhe

Siinä olisi ensimmäiset pari ostosta, joista kuvat löytyivät. Tilailin Hersecretiltä myös näiden lisäksi muutakin, mutta niistä sitten enemmän mahdollisesti seuraavassa mutsi shoppaa-postauksessa.

Seuraavassa postauksessa kuitenkin kirjoittelen teille taas vähän fiiliksistä, joiden kanssa painin täällä jo ennen pääsiäistä. :)


EDIT:
Oh my, huomasin juuri että Pikku naisia blogissa, menee myös Mutsi shoppaa nimikkeellä ostospostaukset, joten nyt vaihdoin mm. tähän "Mutsi-ihminen shoppaa". Mutsi-ihminen nimikkeellä on muutenkin pitempi historia itseni kanssa. :)

10 kommenttia:

  1. Voi olla hankalaa shoppailla kun ei löydy sopivia vaatteitakaan kun kaikki on liian pieniä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helppoahan (ja kivaa!!) shoppailu on kun ostaa oikean koon vaatteita. Ainakin mä olen nyt ostellut itselleni reippaalla kädellä uusia vaatteita ja tykkään niistä superisti. :)

      Poista
    2. huh kun ilkeä kommentti anolta 0_o
      Mitä se muiden persettä hiertää minkä koon vaatteita kukakin ostaa & pukee...

      Ja ihan btw, vaikka mun ei tarvii plussa kokoa ostella, niin tilatessa voi koot mennä silti huti, olla liian pieniä tai isoja tai muuten vaan epäsopivia, että eipä tuo ole vain plus kokoisten ´´ongelma`` Ja sitte taas live shoppailussa en näe mitään ongelmaa, kun kukin varmasti tietää mistä löytää itselleen sopivia vaatteita ja ne saa sovitettua ennen ostoa.

      Tosi nätti tuo sun päällä oleva toppi! :)

      -Parempia yhdes - Petra

      Poista
    3. Eihän sen pitäisikään hiertää, mutta toisaalta jos hiertää niin hiertäköön..
      Mä oon varmaan aivan kamala ihminen, käytän L-koon vaatteita suurimmaksi osaksi ja kyllä viihdyn ihan itsenäni. Jotkut vaatteet ovat isompaa kokoa jotkut pienempää. Kyllä mä olen sitä mieltä, että vaatetta kannattaa kokeilla (ok, hyvä sanoa ku ostin just kahdet farkut kokeilematta. :D) ei se ole kiva jos vaate roikkuu tai kinnaa. Mutta onneksi nettishoppailussakin on se vaihto ja palautus mahdollisuus.

      Vähän sama kun tilaisin juurikin Hersecretiltä yhden topin, oli se kokoa aivan liian iso mulle = yli polvien yltävä ja sinne olis mennyt ainakin kaks mua. Tuo kyseinen toppi lähti palautukseen ja kahden päivän päästä mulla oli jo eri tuote kotona ja paljon sopivammassa koossa. Tuolla Hersecretillä on nopea ja ystävällinen asiakaspalvelu, siitä heille plussaa. :)

      Poista
    4. Sehän se on tärkeintä, että itse viihtyy omassa kropassaan! :)

      Niin kyllä on, minäkin oon sieltä kerran tilannu yhteistyönä ja kyllä oli nopeaa ja hyvää palvelua. Nyt pitäis tehdä uus tilaus, mutta hitto kun ei osaa päättää mitä haluaa ;)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Siinä etenkin tuo selkämys on ihana! (:

      Poista
  3. Ei olis mua haitannut, vaikka sama otsikko onkin :)!

    VastaaPoista
  4. Nuo hersecretin vaatteet on ihan järkkyjä, materiaali on kamala vaatteissa ja ite kun joskus tilasin sieltä mekkoja niin jokaikinen oli rikki saumasta kyljen kohdalta, en kyllä suosittele kellekkään

    VastaaPoista

Haleja <3