lauantai 5. huhtikuuta 2014

Hääjuttuja : Häihin kaulakoru?

Kirjoittelin hääblogin puolelle samoista koruista, joten kirjoittelempa niistä vielä tännekkin. Mulla on siis pienoinen ongelma, enkä tiedä millaisen korun laittaisin pukuni kanssa. Tässä on pari hyvää vaihtoehtoa. Mä kun olen "lumoutunut"Lumoavan koruista.

Tätä ënsimmäistä Lumoavan korua olen halunnut jo kauan. Olen aina pitänyt perhosista ja tämän mä vielä joskus omistan, olen aivan varma siitä. Kuvassa on siis Neito-riipus. Hieman samalta näyttävä koru  mulla oli omissa rippijuhlissani, mutta se olisi aivan liian pieni hääpukuni kanssa.

Kuva lainattu täältä: http://www.lumoava.fi/jewellery/eelis_aleksi/neito/

Mutta nämä taas ovat mietinnässä häihin.

Tämä sydämmen mallinn koru kantaa nimeä Hertta. Pidän sen tyylistä, mutta en ole lainkaan varma, sopiiko se pukuuni. Joka tapauksessa kaunis koru ja siksi sen hankkimista pohdinkin.

Kuva lainattu täältä: http://www.lumoava.fi/jewellery/carina_blomqvist/hertta/
Tämä viimeinen koru taas kantaa nimeä Kastehelmi, tiedän, että tämä sopisi pukuni kanssa, tiedän myös että saman sarjan korvakorut sopisivat siihen, joten tämä on erittäin hyvä vaihtoehto.

Kuva lainattu täältä: http://www.lumoava.fi/jewellery/pauliina_k/kastehelmi/


Onko tuleva koru joku näistä, vai ehkä perinteisen kauniit helmet? Miksi on niin vaikea päättää tallaisia?

10 kommenttia:

  1. Moikka! Tuo kastehelmi on todella siro ja ihana luonnossa! Voisin hyvin kuvitella sen hääkoruksi! Samasta sarjasta myös Lumikki (pieni riipus) on kaunis. Terkuin korumyyjä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo on kyllä kaikki upeita, tai no Lumoavan korut on ollut mun mieleen aina! Mun hääpuvun pitäis olla tässä kuussa valmis ja kotona, joten sitten pääsen kunnolla miettimään minkä korun laittaisin sen kanssa. :)

      Poista
  2. Toi vika on ihana, voi että se on jotekin vaan niin ihana ja nätti (: Ite ainakin valkkaisin ton, veikkaan et se varmaan sopii aika monenkin puvun kanssa! c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi vika on jotenkin niin yksinkeraisen kaunis. :)

      Poista
  3. Mä tykkäsin vikasta eniten :) Voisin kuvitella itsekkin laittavani joskus tuollaisen omiin häihini, mihin on tosin vielä montamonta vuotta :D Mutta silti tiedän tarkalleen minkälaiset häät haluan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi vika on kyllä ihana ! :)
      Kerro ihmeessä, millaiset on sun unelmien häät? :)

      Poista
  4. Miullaki on menossa korukriisi :D. En tiiä yhtään millaset korvikset ja kaulakoru ja argh.
    Hertta-koru on kiva, miulla on se, mut ei ehkä hääpuvun kanssa se paras vaihtoehto :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä etten pode tätä yksin! Löysin nyt myös netistä jotain muita kivoja koruja, mutta pakko kai se on vaan odottaa että saan puvun kotiin ja päätän vasta sitten.. :D Muuten mulla on täällä läjäpäin koruja!

      Poista
  5. Toi kastehelmi on kyllä paras vaihtoehto! :)

    VastaaPoista

Haleja <3