sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Uudet kengät

Mä löysin ne, mä ostin ne, mä sain ne! Viimeinkin ne on täällä. Miellyttävä ulkonäkö, sopiva hinta, nopea postitus, hyvät jalassa. Eli toisin sanoen mun kengät saapui!

En malttaisi olla pitämättä näitä lainkaan. Ihanat ihanat ihanat!



Ostin kengät käytettynä, joten nyt on häihinkin sitten tulossa "jotain käytettyä". Pientä hienosäätöä varmasti kengille vielä keksin. Nämä ostin koossa 37 ja maksoin niistä 35€, eli enemmän kuin uutena maksavat brandoksella tarjouksessa ollessaan (jossa kokoja ei ollut).

Vielä olisi etsinnässä valkoiset tai vaaleanpunaiset balleriinat. Mulla on suunnitelma niitä varten, sillä ajattelin päästä vähän tuunailemaan niitä. Nyt vielä pitäisi jostain hankkia miellyttävät. Vinkkejä?

9 kommenttia:

  1. Ihanat kengät, yksinkertaiset mutta kauniit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! Juuri sellaiset kuin halusinkin.:)

      Poista
  2. Oi vautsi, ihanat kengät!

    Sulle on haaste: http://mirandaslittlelife.blogspot.fi/2014/02/haaste-lempparit-nellan-vaatekaapista.html
    :)

    VastaaPoista
  3. MInulla oli itsellä hääkenkinä juurikin tuollaiset samanlaiset kengät ja ne oli todella hyvät jalkoihin. Niilla jaksoi ihan oikeasti mennä _koko_ päivän. Ja niin syötävän söpöt ja kauniitkin ne on!! :) Harmi että häissä pääsivät vähän likaantumaan, ja en oikein tiedä miten niitä puhdistaisi...pesulaan varmaan mut en oo raaskinut viedä...maksaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just itse katsoin tuota kuvaani, että tuo toinen kenkä näyttää kuvassa likaiselle tai no oudolle. Täytyy tarkistaa vielä kun kaivan ne kaapista esille. :)
      Hyvä saada kokemus, että näillä tosiaan jaksaa sen koko päivän. :)

      Poista
  4. Noi on sitten niin ihanat kengät! <3 Jotain niin täydellistä! Mää todella harvoin sanon noin korkkareista, mutta nämä ovat sellaset!

    VastaaPoista

Haleja <3