tiistai 18. helmikuuta 2014

Hymyilyttää

Tilasin nimittäin juuri hääpukuni. Mua jännittää ihan älyttömästi, onko puku nyt täydellinen päällä. Puvun tilasin omilla mitoillani suoraan ja mitat otatin ompelijalla aiemmin viime viikolla. Kirjoittelen sitten puvun saavuttua kyseisestä paikasta enemmän.

Hääjutuista isoimmat hankinnat on nyt hankittu. Vatsassa taitaa lennellä seuraavat kuukaudet perhosia. Mä vain odotan, että olisi jo kesäkuun neljästoista. Ihanaa ihanaa ja ihanaa.

Kiinnostaisiko teitä nähdä kuvia, puvuista joita kävin sovittamassa aiemmin? 

Hääjuttuja on tulossa myöhemmin lisää, kunhan saan innostukseltani kuvattua juttuja, joita ollaan jo hankittu.



Tämä nyt oli tällainen pikainen postaus, mutta pakko saada purkaa tätä hyvää oloa!

Kauniita unia!

10 kommenttia:

  1. Mä niin ootan tota et pääsee testailee pukuja! :) mut eka pitää pyöräyttää vauva ja treenaa itteni kuntoon ennen ku voi tilailla pukua :) meillä siis suunnitteilla kesähäät 2015! :) ja nyt elokuussa 2014 on vauvan laskettuaika!:)

    Nii ja mua ainaki kiinnostaa nähä millasia oit testaillu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pukujen sovitus on ehkä jännittävintä hääjärjestelyissä! Mua ainakin jännitti ihan hirmuisesti mennä sovittamaan pukuja! Mutta kun sain sen ekan puvun päälle olin ihan myyty. :D

      Poista
  2. Mun häämekkoo ruvettiin suunnittelee nyt oikein urakalla ! Kankaat valittu :)) maaliskuussa rupee kaveri kasaamaan sitä mekkoa ! Luonokset on iha mahtavat ! Ootan, et ristiäiset on ohi, niin voin ruveta askartelee ja tuusailee hääjuttuja ! Sun pitäis niin tulla käymään !!! :) kattoo vauvaa ja juttelee mun kaa hääjuttuja ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siistiä! Mä voin uskoo kuinka upee siitä tulee! :)
      Mä oon ihan jumissa täällä nyt ku T:llä on töitä noin 6pvää viikossa. MUTTA mulla on suuria suunnitelmia ja tuun viimestään ku lähetään Kristan kanssa synnärille ;)

      Poista
  3. Musta on niin ihana aina lukea toisten hää intoiluja :) tulee hyvä itsellekkin hyvä mieli. Itse vain kuolisin stressiin moisesta eikä tuo pukujen kokeilukaan oikein nappaa :D onneksi menimme jo naimisiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, kiva että vielä jaksaa niistä lukea, vaikka omat häät ovatkin ohi! :)

      Poista
  4. Olisi mahtavaa nähdä pukuja joita olet kokeillut! Onnea teille!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Kijoittelinkin eilen tuota postausta, joten ainakin kahden puvun kuvat laitan tänne :)

      Poista

Haleja <3