maanantai 3. helmikuuta 2014

Hääjuttuja: Kimppu

Olen ollut aina kukkien ystävä, mutta en niinkään perusta ruusuita tai orkideoista, vaikka kauniita ovatkin. Mä olen aina tykännyt päivänkakkaroista, gerberoista ja liljoista.

ebaysta

Nyt olenkin pohtinut, millaisia kukkia sitä haluaakaan hääkimppuunsa.Toisaalta olisi ihana saada juuri yllämainittuja kukkia kimppuun, mutta löysin tuon yllä olevan kauniin kimpun kuvan netistä ja se iski, samalla tavalla kuin ne kengät joista kirjoitin täällä.
Kengistä tähän väliin sen verran, että niitä ei enää tullut myyntiin kokoani, mutta ostin ne käytettynä fb-kirpparilta!

Tuo kuvan kimppu, on mielestäni kauniin yksinkertainen. Joskus haaveilin pisaranmallisesta kimpusta, mutta nyt en enää tiedä. Kaiken muotoiset kimput tuntuvat olevan kauniita!  Jotenkin se on nyt vaan tämä, joka iskee. Kuvan värejä nyt tulee ainakin kimpustani löytymään, oli se sitten minkä muotoinen tahansa.

Kuvan kimppu on kestokimppu .Tutustuin tarkemmin kestokimppuihin vasta nyt häitä suunnitellessa, mielestäni tämä vaikuttaa oikein hyvältä ratkaisulta myös. Saa nähdä millainen kimppu itselläni on!

Millainen on teidän unelmienne kimppunne?

9 kommenttia:

  1. Mulla oli täydellinen! Semmonen jossa oli vähän violettia... :) Oih!

    T. Anette/ Operaatio Äiti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti käydä kyylää fb:stä! Kaunis oli sun kimppukin! :)

      Poista
  2. Ompas kyllä ihana tuo kimppu! :) Mää voisin ottaa ehkä myös tollasen, mutta siinä ois varmaan violettia pinkin tilalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On. :) Violetti on kans kiva väri. :)
      Mä tykkään tuosta vaaleanpunaisesta hirveästi kun se sopii kaikkeen muuhunkin. :)

      Poista
  3. Tosi nätti toi kuvassa oleva, sopis meidänkin väriteemaan ;D
    ja kestokimpun aion kanssa hankkia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on samat väriteemat mahdollisesti? :D
      Mistä aattelin hankkia? :)

      Poista
  4. Kauniita nuo kestokimput! Minun unelmien kimpussa oli pelkkää kallaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kallakimppukin on varmasti kaunis! Mä itse mietin, että miltähän ne näyttäisi pöytäkukkina. :)

      Poista

Haleja <3