keskiviikko 15. tammikuuta 2014

Suosittelu viikko, 3/7: Invisibobble

Suosittelu viikko jatkuu hiusjutuilla jälleen, kun on kolmannen päivän vuoro.


Nyt tulee ehkä minua eniten epäilyttäneet tuotteet, jotka kuitenkin todistivat olevansa hyviä ja ansaitsevansa suositukseni.
Onkohan moni teistä nähnyt facebookissa/instagramissa tai kuullut sellaisesta tuotteesta kuin invisibobble?

Mä bongasin fb:n mainoksesta tämän tuotteen ja kiinnostuin niistä. Pohdiskelin, että mistä niitä voisin ostaa, millaisia ne ovat? Voivatko tuollaiset muovirinkulat muka oikeasti olla hyviä?
Ei rasita hiuksia? Mikä se sellainen ponnari on, joka ei rasita hiuksia? Hah!

Pyörittelin näitä mielessäni viikon verran(?), kun mainos aina pomppasi fb sivuilleni. Lopulta päätin, että haluan kokeilla näitä, en löytänyt niitä mistään vielä myynnissä, mutta laitoin suoraan heille sähköpostia aiheen tiimoilta.

Myöhemmin mulle saapuikin sitten paketti, jossa  invisibobbleja oli läpinäkyvänä, mustana ja valkoisena.


"Mä hieman naurahdin kun paketti saapui, oikeasti, nehän näyttää ihan semmosille avainlenksuille ja tommonen pitäs laittaa päähän? Varmaan muuten toho jää hiukset kiinni."

Ei muuta kun kokeilemaan. Päätin pistää pompulat testiin. Pidin aluksi kaksi vuorokautta putkeen samaa pompulaa, laitoin sen ensin kuiviin vastapestyihin hiuksiin.Hiuksiin ei jäänyt edes taitosta ajattelin, että ei ole muuten varmasti olemassa sellaista pompulaa, joka ei minun hiuksiani katko tai saa niitä taittumaan. Kokeilin myös märkiin hiuksiin laitettuna, silloin tuli hienoinen laine, mutta hiukset eivät olleet katkeilleet.

Olen nyt pari viikkoa käyttänyt ainoataan näitä pompuloita päässäni ja hitsit! Pakko se on myöntää. Ovat aivan törkeän hyviä. Mulla on lähtenyt tasan kaksi (2!!!)  hiusta tuona aikana pompulan mukana. Tavallisesti mun pompula näyttää lähinnä tekohiuksista tehdylle kierteelle.. Tiedättehän, tavalliseen pompulaan kun jää paljon hiuksia, ainakin mulla.


Paras juttu hiusten katkomattomuuden lisäksi pompuoloissa on se että, niitä ei oikeastaan edes tunne. Ei siis tule sellaista kiristävää tunnetta. Mulla normaalisti kiristää pompula hiuksia ärsyttävästi, mutta siihenkin tottui. Nyt voisi sanoa, että jos ei tietäisi hiustensa olevansa pompulalla ei sitä myöskään huomaisi. Näitä mä aion hankkia lisää.

Mistä näitä sitten saa ostettua?
Tällä hetkellä näitä on myynnissä Silja Line -laivoilla, mutta ei huolta, parin viikon päästä niitä saa Anttila tavarataloista ympäri Suomen, sekä Pretty.fi- kosmetiikan verkkokaupasta!
Arvatkaa kuka pistää siskonsa puolestaan Anttilaan ostoksille...Jep, minä!


39 kommenttia:

  1. Ohoh, pitääpä iteki testata kunhan tulee Anttilaan myyntiin :). Hormoneitten takia miulla lähtee ihan tukottain hiuksia -.-

    http://fitfatmamatiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen. :)
      Mä en oo tavallisia ponnareita käyttänytkään nyt ollenkaan, enkä ajetellut niitä käyttääkkään (ellen sitten hukkaa näitä). Nää on kyllä hyviä siinäkin mielessä että on pysynyt mulla ainakin hyvin tallessa, ku tiedän etten ihan heti saa uusia haettua, vaan joutuu odottelemaan vielä että tulevat myyntiin tuonne Anttilaan. :)

      Poista
    2. joo normi ponnarit hävii kyllä aina :D

      Poista
    3. Tai sit vaihtoehtosesti niitä löytyy oudoista paikoista. :D

      Poista
  2. Käytetäänkö noita ihan niinkun tavallisiakin pompuloita??sillai että aina 'kiepsautetaan' ? Selkeä kysymys..:D

    VastaaPoista
  3. Mä oon näitä tuijotellu ebaystä jo jonkin aikaa mutta en oo vieläkään jaksanu tilata kun oon niin ihmetelly noita. :D Nytpä taidan viimein ostaa kun maksaa siellä tyyliin euron. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä on niiiiiin paljon halvempaa ku suomessa! :)

      Poista
  4. Mulle tuli ekana mieleen lankapuhelimen johto.. :D Testaukseen menee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Neki oli tommosii! :D Kerro sit mitä sä tykkäsit ! :)

      Poista
  5. heeei näitä vastaavia halpamalleina löytyy muuten ainakin jo glitteristä!:--)
    sieltä mä olen omani hakenut, tosin aika värikkäissä malleissa. :) tää sun suositteluviikko on ainakin tähän asti ollu ihan huippu, tykkääntykkään!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sielläkin jo! Täytyypä käydä kattomassa missä väreissä niitä löytyy siellä, mikäli ehdin viikonlopun aikana. :)

      Poista
    2. Kopiot eivät ole läheskään niin hyviä kuin nuo aidot invisibobblet! Kopiot eivät palaudu enää alkuperäiseen muotoonsa niin kuin invisibobblet ja ne kopiot myös katkeavat/hajoavat todella helposti. invisibobblejen valmistaja lupaa ainakin vuoden mittaisen käyttöiän yhdelle hiuslenkille :)

      Poista
    3. Niin mä vähän luulen kans. :)
      Nää kyllä palautuu tosi hyvin muotoonsa. :)

      Poista
  6. Mä oon kans omani ostanut glitteristä ja sielä oli myös ihan mustia, harmaita ja läpinäkyviä! :) On noita mun tietääkseni vähän muuallakin, tyylin jossain H&M tai vastaavassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi läpinäkyvät on kyllä mielestäni parhaat omiin hiuksiin, kun niitä ei tosiaan kauempaa kunnolla erota! :) Täytyy katella valikoimaa ja vähän vertailla millasia nää aidot on verrattuna niihin kopioihin. :)

      Poista
  7. K- Citymarketistakin löytyy! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitähän löytyy sit vaikka mistä! :D

      Poista
  8. mä löysin joskus jostain tavaratalosta näitä ponnareita ("feikkejä" kylläkin) ja rakastuin niihin heti! :) ei revi tukkaa ja pitää ponnarin todella hyvin vaikka mulla on tosi paksu tukka! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just ton takia mä näistä tykkäänkin, pitää hyvin ja eri revi hiuksia ! :)

      Poista
  9. Kiva blogi sulla ! Mietin tässä, et saanko lainata tätä suositteluviikko ideaasi joku viikko ? Tähän mennessä sulla on ollu tosi kivoja juttuja ja ois itekki kiva kokeilla tämmösen tekemistä.(: niiin ja liityin lukijaksi (: lliveyour-life.blogspot fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Lainaa toki! :) Näitä on ihan mukava kyllä toteuttaa, musta vaan itsestä tuntuu, että tää menee pelkäks hiusjuttujen suositteluks kohta, ku olis vielä yksi hiuksiin liittyvä suosittelu postaus ainakin tekemättä. :)
      Käyn katsomassa blogisi!:)

      Poista
  10. Oho :O Mä en varmaan olisi uskaltanut tilata olllenkaan, oon muutenkin niin epäileväinen kaiken hiuksiin laitettavan suhteen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans, mutta täytyy ehkä uskaltautua useemmin ku tämmösiä hyviä tuotteita löytää! :)

      Poista
  11. Mun on pakko kans ostaa noita! Kiitos vinkistä :)

    VastaaPoista
  12. Mä kans Glitteristä ostin näitä. Tosin mun tynkähiuksiin ne on vähän hassut, kun on enemmän tota pompulaa näkyvissä kuin hiuksia :D Mutta näissä on myös se hyvä puoli, että ne saa näyttämään ponkkarin tuuheammalta, mikä on varsin hyvä myös tämmöselle ohut hiuksiselle :)

    VastaaPoista
  13. Kiitti vinkistä, ite meinaan kaljuunnun kovaa vauhtia ponnareiden repiessä hiuksia irti... Pakko siis käydä ostamassa Anttilasta kunhan sinne tulevat, josko saisin vihdoin pidettyä hiukset päässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa tutulle! Näillä kyllä on se ongelma tiessään! :) Jos muistat niin kerro sitten mitä itse tykkäsit! :)

      Poista
  14. Kiitos tämän viikon loisto vinkeistä! Mäkin olen kokeillut näitä kaapelipompuloita Glitteristä ja H&M:stä, mutta viime viikolla ostin sitten tämän aidon "invisibobblen". Pakko myöntää, että niin paljon parempi! Pysyi ihan uskomattoman hyvin paikalla jopa Cross Fitissä, ja ei tosiaan jätä jälkiä. Selkeästi laadukkaampia kun kopionsa. Rakastuin, jta kun opin irrottamaan sen oikein, ei ole muuten yhtään hiusta lähtenyt sen jälkeen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä vain! :) Mä tykkään jakaa juttuja niistä jutuista joista oikeasti pidän! :)

      Poista
  15. Suomessa ensimmäiset puhelinjohtoponnarit tuli aikoinaan Name it - lastenvaateliikkeeseen myyntiin noin pari vuotta sitten, en tosin tiedä minkä merkin oikeasti on se aito ja ensimmäinen puhelinjohtoponnari :p Mutta hyviä nää on, hieman eroavaisuuksia oon huomannut itse toki eri kauppojen versioiden välillä. Glitterin johdot esim. on jäykempiä kuin name it:in versiot ja tykkäänkin noista name it:in versioista eniten :) Olen myös onnistunut saamaan yhden Glitterin johtoponnarin katki. Nyt ostin kokeiluun tarjoustalon (muistaakseni oli?) versiot, joita kaveri taas on kehunut hyviksi. Kannattaa siis kokeilla vähän eri kauppojen versioita, jotta löytää sen omille hiuksilleen parhaimman version.

    Ja näissähän kannattaa vaihdella päivittäin tuota johtoponnaria, niin pysyy parempana pidempään ja palautuu paremmin muotoonsa. Itse usein käytön jälkeen laitan jonkun sopivan kokoisen hiuspurkin korkin ympärille, niin palautuu ainakin nätisti ympyrämuotoon, eikä jää esim 8 -malliseksi :) Mutta tosiaan noin vuoden ajan näitä on jo tullut käytettyä ja välillä toki tulee otettua sellainen tavallinen ponnarikin käyttöön, mutta kyllä nämä puhelinjohdot on vaan niitä mun suosikkeja. Yleensä myös keräilen näitä kirkkaissa väreissä, vaikka toki arjessa nuo värittömät ja mustat niitä parhaimpia usein ovatkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oonkohan mä nähynyt näitä joskus siellä! Tuli semmonen takauma nyt. :D
      Voisin kyllä kokeilla muitakin vaihtoehtoja, mutta toisaalta, miksi vaihtaa jo valmiiksi hyvää :D

      Mä vaihdan kans ponnaria päivittäin, mulla on nyt nää yhdeksän, niin on aina "lepopäiviä" hyvin yhdellä ponnarilla. :) Kiitos tuosta vinkistä, nimiten saa vieläkin paremmin nämä palautumaan muotoonsa!:)

      Poista
  16. Pitkikö hiuksia hyvin, ettei vaikka löystyny inhottavasti hetken päästä tai pyörinyt pois kun näyttää siltä että se pyöris pois helpostikkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitää hyvin. Mulla on tälläkin hetkellä ollut koko päivän sama tällainen ponnari päässä, eikä ole tarvinnut korjailla lainkaan. :) Kuva on ekasta kerrasta kun laitoin tällaisen päähäni.:)

      Poista
  17. Mulla on näitä halpis versioita Name it-kaupasta ostettuna ja ei kyllä oo mun juttu. En tykkää kyllä. Samanlaisia ovat kuin normaalitkin ponnarit, mutta ainoo ero on se, että niihin ei jää silleen hiuksia. Ehkä pitäs testata noita aitoja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva saada myös eriävää mielipidettä! :) Suosittelen kokeilemaan myös näitä aitoja, vaikka itse en olekkaan nuita Name It versioita kokeillut. Käyn kyllä kurkkaamassa millaisia ne ovat, jos ennätän. :)

      Poista
  18. Toi on kyllä niin totta, ettei edes tunne et ois joku ponnari päässä! :) Ei kiristä yhtään!

    VastaaPoista

Haleja <3