maanantai 13. tammikuuta 2014

Suosittelu viikko 1/7: Tangle teezerit

Suosittelu viikko starttaa ja ekana päätin suositella teille Tangle teezereitä.

Nämä tuotteet ovat pelastaneet huonoja hiuspäiviä enemmän kuin mitkään. Nämä ovat myös sellaisia tuotteita, joita voisin kehua aamusta iltaan. Iltasella välillä Tomille olenkin huokaillut, että miten on mahdollista, että joku tuote on vaan näin hyvä. Arvatkaa kiinnostaako Tomia, nimittäin ei ole yksi tai kaksi kertaa kun näistä puhun..


Ekasta Tangle teezeristäni kirjoitin tänne Tallinnan reissun jälkeen. Nyt hieman vaajaa kaksi viikkoa sitten postimies toi uuden paketin. Oikeesti, toi meidän postimieskin on ihan huippu, se on kovin ystävällinen aina!
Paketista löytyi Tangle Teezer Compact Styler ja Tangle Teezer Aqua Splash.

Ensimmäinen on kätevä matkaharja ja toinen sopii märille hiuksille.

Mä alkuun epäilin näitä hittituote harjoja, mutta epäilykset osoittautuivat vääriksi. Tykästyin jo ensimmäiseen harjaani ja nyt tykästyin näihinkin. Ainut miinus on se, että Tomaskin on tykästynyt näihin ja aina kun laitan harjan laukkuun käy Tomas nappaamassa sen sieltä. Tomas myös tykkää harjata näillä niin omia hiuksiaan, kuten myös minunkin hiuksiani.

Mulla tuo ensimmänen harjani kulki aina mukana, mutta laukun pohjalta siihen tarttui vaikka mitä, joten tämä harja on saanut jäädä nyt kotiharjaksi.


Nyt mukana kulkeekin yläpuolella näkyvä matkaharjani. Siinä on kätevä suoja, joten se suojaa myös laukunpohjalta löytyvien roskin tarttumista harjaan. Ehdoton plussa tuo suoja siis on.


Aqua Splash harja taas on mahdollistanut ihan uuden jutun mulle.
En koskaan, harjannut hiuksiani suihkun jälkeen, koska ne menivät niin järkyttävään takkuun. Siis niin järkyttävään, että olisi saanut mennä uudelleen suihkuun ja laittaa niihin tolkuttoman määrän hoitoainetta ja toivoa saavansa harjan irti.

Multa on penskana kerran leikattu harja irti mun hiuksista edellä mainitusta syystä.

Aqua Splashilla mä olenkin voinut harjata ne heti kosteina, eikä hiukset ole solmussa tai takussa niin pahasti. Tähän toki voi vaikuttaa myös hoitoaineet.

Mä oon itseasiassa edelleen tästä ihmeissäni, sillä viimeisten noin 10 vuoden aikana, en ole voinut harjata hiuksiani heti suihkun jälkeen kosteina ja nyt voin.

Illalla menet väsyneenä suihkuun, otat Aqua Splashin mukaan ja harjaat siellä hiuksiasi, rentouttaa kummasti, sillä näillä harjoilla hiuksia harjatessa tuntuu kuin saisi pienen päähieronnan samalla.




Muita, jotka tykkää hurjasti Tangle teezereistä? 
Onko siellä joku, joka ei vielä omista tällaista, mutta haluaisi kovasti?

Lisää Tangle Teezereitä löytyy näistä linkeistä ja en hyödy linkkejen klikkaamisesta mitenkään. :

http://www.tangleteezersuomi.com/

24 kommenttia:

  1. Mua on jo pitkään himotuttanut Tangle Teezer mut en oo viittiny laittaa niin paljon rahaa hiusharjaan! :D Ehkä se ei kuitenkaanolis huono investointi. Mistä tilasit? :) Ehkä tollasen vois hankkia Rebecalle sitten kun on tarve, luulis olevan hellä lapsenkin hiuksille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkään en alkuun viitsinyt, mutta kyllä kannatti laittaa! :)
      Suoraan valmistajalta tuli tämä paketti. :) Näitä myydään kuitenkin mm. sokoksella. :)
      On kyllä varmasti hellä lapsenkin hiuksille, meidän Tomas tykkää näistä hirveesti kans.( Ehkä johtuu mun innostuksesta, en tiiä :D)

      Poista
    2. Lapsille on myös oma harja joka on kukan muotoinen. Ainakin Jyväskylän sokoksella näitä on :)

      Poista
    3. Niin on! Meinasin sellaisen ensin ostaa, mutta violetti tai vaaleanpunainen kukka ei innostanut hirveesti, silleen että oisin sen Tomakselle ostanut. :D

      Poista
  2. Mä ostin itelleni joululahjaks sen matkaversion ja sit sain yllätykseks tollasen normaaliversionki :) Mä tykkään ihan hirveesti ja toi lapsiki tykkää ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa! Missä väreissä ne on sulla? :)

      Poista
    2. Mulla on se normikokonen turkoosi/pinkki ja matka on Late Lammas! :D Se Late on niin söpö! :D

      Poista
    3. Late Lammas! Vähän se on varmaan söpö!

      Poista
  3. *viheltää* mä en omista :( mutta oon harkinnut pitkään, koska myös meijän mutsi tarvisi pitkien hiustensa kanssa tän, varsinkin suihkun jälkeen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tää on kyllä huippu suihkun jälkeen ! :)

      Poista
  4. Meillä 17-v tyttö on tosta puhunut ja toivonut,en oo vielä(kään) saanut aikaiseksi hankkia,eikä itsekään ole raaskinut ostaa. Tytöllä on pitkät ja tajuttoman paksut hiukset,vois tosiaan olla näppärä.
    Samoin kuin 3-vuotiaalla pojalla,jolla tulee takaraivoon sellanen ihana "harakanpesä" tasaisin väliajoin :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tätä kyllä suosittelen, vaikka hintaa onkin enemmän ku "normaaleilla" harjoilla. :) Ja on hyvä avata nuita "harakanpesiä", meinaa mulle tuolee itselleni takaraivoon myös sellainen jos ei ole yöllä hiukset kiinni, samoin tuolle meidän poitsulle. :D

      Poista
  5. Minä haluaisin tollasen kovasti :D Eli on joku ;)

    VastaaPoista
  6. Multa löytyy!! Muuten hyvä, mutta jättää vähän lattanat hiukset :C

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, lattanat... En oo ite ainakaa huomannu että mulle ois tullut sellaset, tokihan eri hiustyypeille on varmaan erilainen :)

      Poista
  7. Huippu harja! Sain joululahjaksi, enkä koskekkaan muihin harjoihin enää. Mukavasti rapsuttaa myös päänahkaa :D !

    VastaaPoista
  8. Multa löytyy myös toi ihan perus missä ei oo sitä suojaa ja oon tykänny kyllä. Neitinkin tukka on sillä helppo harjata. Paljon helpompi kuin noilla perus vauvaharjoilla mikä tulee äityispakkauksen mukana. Pysyykö muuten se suoja siinä itsestään kiinni? Tyhmä kysymys, mutta jotenkin se näyttää siltä ettei se oo siinä kiinni mitenkään. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pysyy kiinni! Harjassa on keskellä syvennys ja sitten tuossa suojassa on tappi, niin pitää sen suojan paikallaan :)

      Poista
  9. Mulla on pelkkä matkaversio, Late Lammas, muuta oon ajatellu ostaa ton normin, onko sun mielestä järkee vai pärjääkö pelkällä matkaversiolla? Mulla on pitkät ja paksut hiukset, oisko parempi ostaa toi normaalikin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riippuu tietysti mihin on itse tottunut, mutta mä oon kyllä sitä mieltä, että on hyvä olla myös tuo normi versio. :)

      Poista

Haleja <3