torstai 9. tammikuuta 2014

Sormivärit




On ihan huippu kivaa, kun Tomas on kasvanut niin paljon, että päästään tekemään myös semmosia juttuja mitä oon oottanut kovasti.
Näitä juttuja on muunmuassa maalaaminen, piirtäminen, väritys, musiikki, soittaminen ja tanssiminen ovat sellasia kivoja touhuja, joita meidän arkeen on tullut runsaasti lisää. Odottakaahan vain kun poika oppii käsittelemään saksia ja liimaa! Sitten me vain askarrellaan jatkuvasti ja joka paikka pursuaa pojan askartelujen tuotoksia. 

Kokeiltiin Tomaksen kanssa hieman sormivärejä. Kuten ehkä kuvasta huomaatte, satoin minä olla se joka innostui enemmän. Tomaskin oli alkuun innoissaan, mutta laittoi sitten maalisen sormen suuhunsa ja yökki moneen kertaan, siihen jäi sitten pojan maalailut.

Ehti Tomas kyllä itseään, minua ja lattiaa sotkea ihan riittävästi myös siinä pienessä hetkessä. Koko poika oli maalissa, kasvot, kädet jalat, vatsa.. Sain itse myös osani kun poika otti kaulasta kiinni ja halasi.

Nyt pikkumuru on leikkimässä vesileikkejä isänsä kanssa ja mä lähden valmistelemaan kunnon iltapalaa koko porukalle.

Mukavaa iltaa!

6 kommenttia:

  1. Ootteko vielä löytäneet perhekerhoja siellä uudessa paikassa? Niissähän pääsee kans askartelemaan aika ajoin ihan kivasti ja sit saa sekä äiti että lapsukainen seuraa...varmaan on srk:n ja Mll:n kerhoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä kysellyt ihmisiltä, mutta täällä tosiaan on aika vähän mitään mun ymmärtääkseni ainakin näille alle 3-vuotiaille. Maanantaisin täällä kuitenkin on ihan meidän kodin lähellä MLL perhekahvila auki, joten ehkä mennään sinne joku kerta katsomaan. :) Srk:n kerhoista en tiedä, enkä ole vielä niitä selvitellytkään, mutta täytyypä katsastaa niidenkin kerhojen tilanne.
      Seurasta ei täällä usein pula tule, kun vaan osaa ajoittaa menonsa. :)

      Poista
    2. Ja heti selvisikin, että on srk:n kerhokin täällä! Jee. Nyt vaan taas pitää uskaltautua lähtemään näihin mukaan! Tai edes toiseen. :D

      Poista
  2. Sulle olisi haaste, mikäli et ole vielä tehnyt :) http://babiator.blogspot.fi/2014/01/supermamma-bloggaaja-testi.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, tuo mun onkin jo pitänyt tehdä. :)

      Poista
  3. Mäki haluuuuuuun! :D Maalata ja piirtää ja ja ....

    VastaaPoista

Haleja <3