keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Ostokset

Mä oon pitkään halunnut ostaa Tomakselle jumpsuitin ja eilen sitten kävinkin sellaisen ostamassa. Sininen muumijumpsuitti, söpö ku mikä, vaikka huppu onkin jotain jättikokoa!

Mä en itse henkilökohtaisesti laittaisi itselleni päälle jumpsuittia, mutta lapsella ne on söpöjä. Mun tekis mieli ostaa näitä useampikin Tomakselle, mutta eiköhän me päästä hyvään alkuun tällä.




Kuvien selitykset:
1) Yritin saada Tomaksesta hienoa asukuvaa, mutta poika karkas aina kun sain kameran naamani eteen!
2) Salakuvasin Tomasta huoneessaan, millon Tomaksesta on tullut noin pitkä?!
3) Pitihän uutta istuinta testata!

Ostettiin samalla reissulla myös tuo kauan haaveiltu hieromaistuin. Se piti ostaa jo jouluksi, mutta oli loppunut Tuurista, ennen ku me sinne silloin ennätettiin.
Nyt kuitenkin se on meillä kotona. Hyvästi selkäkivut!

 Mä itseasiassa testasin tuon heti kun päästiin kaupasta, laitoin sen autoon ja sain koko matkan selkähierontaa, eikä sitä tarvinnut edes pyytää! Tässä taas huomattiin tää mun malttamattomuus.


Mitä te tykkäätte jumpsuiteista? Löytyykö teiltä kotoa hieromaistuinta? Myöntäkää nyt joku muukin, että ootte malttamattomia?

11 kommenttia:

  1. Voi miten pitkä poika!! Ja ihana jumpsuit! Mä oon ihan vasta äskettäin innostunu (lasten) jumpsuiteista ja nyt on etsinnässä ''se oikea'' :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen että mun on ihan pakko ostaa kans Tomakselle toinen, poika tykkää tuosta itse ja se on niiiiin helppo ! :D

      Poista
  2. Voi kuinka suloinen poika! :) Ja toi jumpsuit on kyllä kans ihana, itelleni kans iski tuossa vähän aikaa sitten buumi saada joku söpö jumpsuit mutten ole vielä sellaista ihan löytänyt mistä unelmoin... :) Pitää jatkaa etsimistä! c:

    VastaaPoista
  3. Mää en myöskään itse laittais jumpsuittia päälleni, mutta lapsilla ne on ihan sulosia. Siinäkin menee raja, että ei kovin vanhalla lapsella. Meillä ei oo vauva-ajan jälkeen ollu jumpsuitteja, kun jotenkin ne oli niin epäkäytännöllisiä mun mielestä. Varsinkin sellaset missä ei oo lahkeeseen alas asti se vetoketju. Oon sitten jättäny noi kauppaan, mutta ei mitään maata räjäyttävää oo kyllä nyt vastaan ees tullukkaan.

    On kyllä Tomas pitkä poika! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä taas ainakin tää meidän versio on tosi kätevä! Tomas tykkää siitä hurjasti itse ja se on vaan niiiin helppo. :D

      On pitkä ja etenkin tää päällä näyttää tosi pitkälle! :)

      Poista
  4. Munkin pitäisi ostaa Niilolle joku jumpsuitti, en vaan oo raaskinut vielä, kun aikasemmin vihasi niitä -.- Eikä toisaalta mitään PAKKO saada jumppista ole tullut vastaankaan :)

    Joko teillä nukkuminen helpottanut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä se joskus tulee vastaan. On helpottanut, helpotti samana yönä kun julkaisin tekstin aiheesta. :)

      Poista
  5. Ihana poju ♥ itse myös tytölläni tykkään pitää jumpsuiteja kotona, helpottaa arkea jos pukeminen on yhtä hullunmyllyä! :D

    VastaaPoista

Haleja <3