lauantai 4. tammikuuta 2014

Hääjuttuja: Kengät


Kuvat: brandos.fi
http://www.brandos.fi/perfect/lily-wht/a15304
Tunnustan olevani kenkäfriikki.
Nyt olenkin etsinyt kenkiä häihin ja löysinkin sellaiset, jotka iski heti. Ei yhtään sellaiset kun olin ajatellut, mutta ne vaan näyttää niille kengille, jotka voisin jalkaani hääpäivänämme laittaa.

Mutta, tuolla verkkokaupassa ei ole enää mun kokoa jäljellä.
No toisaalta, en ihmettele yhtään, kun näyttivät olevan todella edullisetkin. Mua ei haittais yhtään vaikka olisivat normaalillakin hinnalla myynnissä, sekin on vielä edullinen hinta.

Ärrinmurrin! Kyllä ottaa päähän. Aina ihanissa kengissä on vain joko isoja tai pieniä kokoja jäljellä.

Laittelinkin jo tuonne Brandos:lle sähköpostia ja kyselin, olisivatko tilanneet lisää. Sitä tietoa odotellessa, yritän selailla vielä muita nettikauppoja, jos löytäisin jotkut edes saman tyyppiset tai toiset, jotka iskee heti.

Ehkä alankin hulluttelemaan ja etsin itselleni pinkit kengät! Ne olis ainakin ihan mua.

Jos olette nähneet tallaisia jossain muualla myynnissä, niin vinkatkaahan mulle ja jos teiltä itseltänne tällaiset löytyy kaapista koossa 38, niin olen kyllä valmis ostamaan!
 

15 kommenttia:

  1. Moikka! Sinua on heitetty haasteella http://mekaksijaemma.blogspot.fi/2014/01/sinut-on-haastettu.html :)

    VastaaPoista
  2. Mäkin löysin Brandokselta ihania hääkenkiä mut sama juttu kokojen kansssa, loppu!
    äitini osti mulle espanjast hopeiset pitsimäiset avokkaat häitä varten sitten mut en nyt oo vielä päättänyt laitanko ne. On ne ainakin varalla jos ei muuta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi hopeiset kuulostaa kyllä kans kivalle ja on se hyvä olla sitten varakengät kans. :)

      Poista
  3. Tosi ihanat<3 Tuollaiset kengät voisin kuvitella joskus laittavan myös omiin häihin :)

    VastaaPoista
  4. Joo toi on niin perus ja koskee kaikkia vaatteita. Ärsyttävää! Koot joko loppu tai sit löydät ihanat housut, sellaset just omaan makuun, katot hintaa ja huh. Hyllyyn jää! :D

    VastaaPoista
  5. Ompas kivat kengät. Niin häihin tarkotetut kuin vaan voi olla ja niin nätit. :) Harmi ettei enää oo kokoja jälellä. Toivotaan, että jostain saat kuitenkin nuo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on. :) Toistaiseksi ei ole näitä löytynyt edes käytettynä mun kokoa :D Ja vielä ei oo tullut sähköpostiinkaan vastausta. Mä jatkan edelleen etsintöjä ja ehkä löydän jotkut vieläkin kivemmat. :)

      Poista
  6. Mäkin oon katellu noita kenkiä vaikka kuinka kauan mutta niitä ei tosiaan oo munkaan kokoisina. Ilmoita täälä blogissasi mikäli saat viestä brandokselta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on niiiin ihanat, mutta joudun tyytymään kohtalooni. Niitä ei ole tulossa edää brandokselle mun koossa :/

      Poista
    2. Eikä!!! Mikä sun koko sit on mulla on 39

      Poista
    3. 37 tai 38 riippuen kengästä. Brandoksella taisi olla kokoja 40 ja 41 ainakin jäljellä. Mulle kävi maailman parhain tuuri tänään, kun löysin nää samaiset kengät fb:n hääryhmästä ja ostin ne nyt sieltä ja toivon hartaasti että olisi jo tiistai niin kengät olisi täällä ja saisin sovittaa niitä! :)

      Poista

Haleja <3