torstai 19. joulukuuta 2013

Pohdiskeluja ja kuulumisia


Eilen taas tajusin sen, miten pitääkään asioita itsestäänselvänä. Meillä on ehjä perhe ja olen siitä kovin onnellinen.

Olin pojan kanssa, käytiin ostoksilla, nukuttiin yhdessä minipäikkärit, ulkoiltiin ja leikittiin, tehtiin yhdessä ruokaa ja höpsöiltiin. T tuli alkuillasta kotiin ja itse istahdin hetkeksi sohvalle, kun Tomas meni isänsä kanssa leikkimään huoneeseensa.

Katselin rauhassa televisiosta Hurja remontti-sarjaa ja havahduin kunnon hihitykseen. Mulle tuli hetkessä hirmuisen hyvä ja lämmin olo, vaikka aiemmin tunsin olevani aivan puhki (kiitos valvomisen).


Enhän mä siinä enää voinut sohvalla kyyhöttää hymy korvissa näyttäen hölmölle, vaan lähdin tietysti kurkkaamaan mitä nuo kaksi touhusivat.
Siinä pienessä hetkessä, kun olin itsekseni olkkarissa, oli Tomaksen huone jo saatu sekaisin. Kurkatessani huoneeseen, luki isä pojalleen kirjaa ja Tomas osoitteli kirjasta eri kuvia samalla naureskellen ja isäänsä välillä suukottaen poskelle. Myöhemmin piti tietysti hakea uusi autokin mukaan.

Meillä on äiti poika aikaa aamupäivisin ja Tomaksella on isä poika aikaa iltapäivisin. Poika on enemmän kuin tyytyväinen. Meillä on nyt taas säännöllinen rytmi, joten mekin saadaan T:n kanssa viettää iltaisin kahdenkeskistä aikaa ja ollaankin otettu tavaksi, että kerran viikossa katsotaan yhdessä vaikka joku leffa, tai tehdään jotain muuta rauhallista. Mukavaa vaihtelua siihen muuton aikana olleeseen sekavaan rytmiin.



Tää postaus meinaa venähtää nyt turhan pitkäksi, mutta hehkutan silti vielä loppuun hiukan. Tomaksen kummitäti Iina tulee Suomeen ja nähdään pitkästä aikaa! Ollaan taidettu viimeksi nähdä silloin kun Tomas on ollut 6kk. Oon tosi innoissani! Toinen juttu mistä oon tosi innoissani on se, että saadaan mummoni landelle ensi viikolla! Parasta!


Laittelen teille tänään tai viimeistään huomenna persoonallinen kalenteri arvonnan pystyyn, joten pysykää linjoilla!

10 kommenttia:

  1. Lämpimän näkönen hattu Tomaksella, saako kysyä mistä se on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tomaksella on kolme vähän saman tyylista hattua.:) En yhtään muista mistä nää on, ku oon ostanut kaikki sillee, että ne on ollut Tomakselle isoja. :)

      Poista
  2. Heii, ihkaeka jolla nään samanlaisen Muumihaalarin kuin meillä :D ! Mä en tosin ole uskaltanut käyttää sitä oikein muutakun esim. vaunuissa (eli ei missään lumileikeissä) kun se ei oikein vaikuta siltä että se pitäis hyvinkin kosteutta, onko kokemuksia? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi haalari on törkeen söpö! :D
      Mä itseasiassa itsekkin epäilin tuota, että kestää miten vettä ja pitääkö kosteutta. No kuluneella viikolla meillä jäi kurikset kotiin kun mentiin mummolaan ja lähdettiin siellä sitten puistoilemaan. Puistossa oli kunnon vesilätäköt ja kurakot, mähän olin jo kauhuissani että kohta on litsislätsis muksu. Tosin vaan kävi. Tomas suunnilleen ui lätäköissä ja kuran seassa, mutta haalari hylki vettä tosi hyvin, eikä päästänyt yhtään vettä läpi. Edes vaunut ei kastunut vaikka laitoin vedessä uiskennelleen pojun kyytiin! Oon kyllä tosi positiivisesti yllättynyt ja kyllä siis pitää hyvin kosteutta! Ei siis haittaa vaikka ne kurikset unohtuisikin naulakkoon. :D

      Poista
    2. Niin mustakin, oon kauhee Muumifani ♥ Ja kuulostaapas hyvältä, eli halvalla saa siis myös hyvää :D ! Kiitos hei tästä, nyt ei tarvitse siis käyttää söpöä haalaria enää pelkästään siihen söpöilyyn :D !

      Poista
  3. Tää teksti sai mut huomaamaan, miten hyvin joillakin menee, arvostan sitä ♥ Toivottavasti meijänki asiat järjestyy mahdollisimman pian :) Arvontaa odotellessa ;) Uusi kalenteri uuteen kotiin, olis mahti juttu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä uskon että teidän asiat järjestyy. Pidän peukkuja, oot Tanja vahva nainen! <3

      Poista
    2. Kiitos! Ihania ja ymmärtäväisiä ihmisiä mulla ympärillä! ♥

      Poista

Haleja <3