tiistai 17. joulukuuta 2013

Mun kalenteri + kysymys teille


Heti alkuun infoksi, tämä postaus ei ole mainos! 

Mun kalenteri näyttää aina olevan täynnä kaikkea, no nyt ei ole tarvinnut huolehtia siitä, sillä mullehhan kävi tuossa muuton aikana semmonen jo tavaksi tullut juttu, että se viimeinenkin kalenteri (seinäkalenteri!) katosi matkalla.
Meillä ei siis nyt ole ollut seinäkalenteria, eikä mulla omaa kalenteria, jonne saisin merkkailtua asioita ylös.

Onneksi nuo asiat kuitenkin saa vaikka lapulle ylös, mulla kun on onnettoman huono muisti. Yleensä kyllä hukkaan ne laputkin...

Mä kirjoittelen itselleni yleensä kalenteriin niin läheisten synttärit, menot, tulot ja muut tärkeät jutut ja olen yleensä aina muuttoon saakka saanut pidettyä kalenterin mukana ja ajan tasalla. Mä en käsitä mihin mä saan sen aina kadotettua.

Monissa blogeissa on ollut juttua persoonallisista kalentereista. Päätin sitten ottaa selvää asiasta ja päädyinkin tutkimaan heidän palveluaan. Tykkäsin kyllä palvelusta ja siitä kuinka helppo sitä onkaan käyttää. Lopulta jo teinkin omaa kalenteriani kovaa vauhtia, testailin eri kuvia ja kollaaseja, mutta päädyin yksinkertaiseen versioon. 

Etukanteen minun ja Tomaksen kuva, takakanteen T:n ja Tomaksen kuva. Vähän vaaleanpunaista sisälle ja takasivuille viivoja ja ruutuja. Just sellainen mun näköinen kalenteri. Mustavalkoista ja vaaleanpunaista. Kyllä kiitos!

Kalenteri olikin sitten viikon päästä tilauksesta odottamassa eteisessämme, kun tultiin kotiin kaupasta. Mulla ei ollut oikein mitään odotuksia tuosta toimitusajasta, sillä ajattelin nyt joulualla olevan kiireistä. Paketti kuitenkin odotti eteisen lattialla viikonpäästä tilauksesta.

Tähän kalenteriin oli kyllä varattu kivan paljon tonne takasivuille ylimääräistä tilaa just ruutusivuina ja viivoitettuina sivuina. Mä kun teen nuita listoja aina.

Mä tykkään teistä, jotka luette ja kommentoitte mun juttuja. Kiitos teille!
Aina, kun löydän jonkun kivan sivuston tai palvelun, niin mietin, että tykkäisitteköhän te kyseisistä jutuista. Välillä kirjoittelen aiheesta blogiin, välillä en, välillä laitan suoraan arvontaa pystyyn, jotta teillä olisi mahdollisuus saada jotain itsellenne, lapsellenne tai vaikka tutullenne. Mä tykkään arpoa teidän kesken mukavia juttuja ja kukapa nyt ei tykkäisi voittaa välillä jotain.

Tää on taas yksi sellainen palvelu jota mietin ja siksi kysynkin teiltä:


Kiinnostaisiko teitä, jos laitettaisiin arvontaan yksi vapaavalintainen kalenteri? 
Jos kiinnostaa niin heittäkää kommenttia alle ja laittelen arvontaa pystyyn erillisessä postauksessa vielä ennen joulua!

16 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mä tykkään tosta kans hirmuisesti! Toivottavasti tää pysyy nyt tallessa! :D

      Poista
  2. Ihana!! Mä oon haaveillu Ifolorin pmatekosesta kalenterista... tää olis niin upea joululahja mulle <3 =D

    VastaaPoista
  3. Joo, haluun kans tollasen kalenterin! :)

    VastaaPoista
  4. Hieno kalenteri!
    Ja tuollainen kyllä toimisi, arvontaa vain.

    VastaaPoista
  5. Mä tilasin semmoset Tomaksen mummoille lahjaksi ;) Itselleni en enää raaskinut. Tänään nimittäin tuli vasta eka erä kuviakin sieltä ja kalenterit kuulemma lähettävät vielä tällä viikolla. :D

    VastaaPoista
  6. nappi, Sun täytyy muistaa sit osallistua arvontaan myöhemmin. :)

    VastaaPoista
  7. Hieno kalenteri!
    Tuollainen varmasti toimisi, arvontaa vain.

    VastaaPoista
  8. Nyt mun blogger sekos. :D
    Safa, Kiitos! Ja on kiva kun saa tehdä siitä sellaisen kuin itse haluaa! :)

    VastaaPoista
  9. Pidä arvonta! Mä kirjotan joka päivä mun kalenteriin ja tarvisin uuden ku sivut käy vähiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heli, Enköhän mä sen laita pystyyn :)

      Poista
  10. Pistä ihmeessä arvontaa pystyyn! :) Ja tosi kiva toi sun kalenteri.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Laitetaan pystyyn piakkoin. :)

      Poista
  11. Mun on niin pakko saada tuo! Tälle vuodelle ollut tuollainen sopivan iso Oriflamen kalenteri ja nyt kun vuosi on loppumassa niin kalenterille olisi käyttöä! Mulla on musta-aukko, mutta missä oot tuollaisen ihanuuden tehnyt? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin se täältä : http://www.persoonallinenkalenteri.fi/FI/

      Poista
  12. Jos vielä ehtii mukaan niin olisin kiinnostunut myös osallistumisesta arvontaan! :) Seuraan blogia anonyymisti, joten jos arpaonni sattuu suosimaan minua niin sähköpostitse saa kiinni martzukka91@hotmail.com :)

    VastaaPoista

Haleja <3