lauantai 28. joulukuuta 2013

Kivuton!


http://live-enjoy-and-love2.blogspot.fi/2013/12/kivuton.html

Eilen illalla mennessäni nukkumaan havahduin käsittämättömän hyvään oloon ja tajusin, että mua ei satu mihinkään! Se oli outoa, uutta ja ihanaa, en edes muistanut miltä kivuttomuus tuntuu.
Mä kun olen tottunut siihen, että kokoajan on jokin paikka kipeänä.

Mulla esimerkiksi olkapäät ovat sellaiset, että tulehtuvat herkästi, käsissä on leposärkyä ja no, selästä ei tarvitse edes puhua. Se meni muussiksi sillon raskausaikana ja muussina se on edelleen.

Mä olen oikeastaan vieläkin hieman ihmeissäni, tää olo on vaan niin loistava! Kokonainen vuorokausi ilman mitään inhottavia kipuja, sen on kyllä huomannut, sillä olen ollut huomattavasti virkeämpi tänään. Tuo kipuilukin siis osittain vie energiaa.

Tänään lähdettiin jo aamupäivällä kaupan kautta anoppilaan, kotiin tullessa siivottiin, leivottiin ja koko ilta taisi mennä pojan kanssa enemmän ja vähemmän villejä leikkejä leikkien. Mä niin toivon, että tää kivuttomuus jatkuu, vaikka edes vielä yhden päivän.

 Tiedättekö, tää on oikeasti ihan huippu olo!

Nyt suuntaan nukkumaan.
Hyvää yötä ja huomenta.

12 kommenttia:

  1. Täällä kanssa joka päivä järkyttävät hermosäryt piinaavat selässä, mutta nyt ei oo melkein viikkoon vaivannut juuri ollenkaan. Kokonaiset 200mg buranaa pitänyt ottaa koko aikana. Ihan mahtavan vapautunut tunne, kun ei satu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa! Varmasti upea tunne! Mä oon niin fiiliksissä, ettei ole kipuja, tää on parasta. Viimeks oon tainnu olla pienen hetken näin kivuton sillo ku epiduraali vaikutti synnytyksessä ja synnytys ei suostunutkaan etenemään. :D
      Mä oon täysi lääkkeistä kieltäytyjä, mutta oon joutunut ottamaan nyt vähän vahvempiakin lääkkeitä näihin kipuihin. Ehkä pitäs kirjottaa tästä mun kielteisyydestä lääkkeitä kohtaan ihan oma postaus. :)

      Poista
  2. Voih, mä voin vaan kuvitella tota oloa, tuskin tuun sitä ite ikinä kokemaan..!

    Ootko käyny missää fyssarilla siitä selästä? Tai tiiätkö mikä siellä on vikana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon käynyt juu ja tiedän vian, mutta sille nyt ei vaan saa tehtyä mitään sen kummempaa. :)

      Poista
    2. Ai sielläkin on jotain parantumatonta ilmeisesti? No mut hyvä jos välillä on kivuttomia päiviä, se on varmasti kivaa ja ihanaa! :)

      Poista
  3. Voin suositella sulle semmosta tehosydän magneettia. Ootko kuullu? On 42 euron arvoinen sijoitus ja vaikuttaa parantamalla verenkiertoa.. Itellä on just vähentäny kipuja ja muutakin vaikutuksia oon huomannut. Kirjoita Googleen vaikka tehosydän tai magneettikorut tms. jos haluat tietää lisää. Minäki voin kertoo enempi jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käympäs googlaamassa :) Mihin kipuihin sulla auttoi? :)

      Poista
  4. Se on kyllä jännä tunne, kun ei mihinkään satu! :) Nyt vaan nautit kivuttomista hetkistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nautin! Edelleen nimittäin kivutonta linjaa pidetään! :)

      Poista
  5. Täälläkin voi vaan haaveilla kivuttomasta ajasta.. Olkapää reistailee pahasti(solisluu väärässä kohdassa ja joku lihas kannattelee yksin olkapäätä. Lääkärin mukaan sille ei mitään vielä tehdä nuoren ikäni takia.), selkäkin on ollut jo kohta vuoden joka päivä kipeänä. Buranaa ja panadolia menee paljon!

    VastaaPoista

Haleja <3