perjantai 13. joulukuuta 2013

Ihailua ja meikkini



Heti alkuun kuva siitä miltä mä näytän kotipäivänä, kun ei tarvitse mennä minnekkään, juuri heränneenä ja hiuksetkin on harjaamatta jäätävällä juurikasvulla varustettuna.
Tältä mä näytän, mutta millaista ihoa mä ihailen?

Ihailen vaaleata tasaista ihoa. Mitä vaaleampi sen kauniimpi. T nauraakin aina, että mä ihannoin niitä joilla on varmasti aneamiaa...

Mä olen sitä mieltä, että julkisuudessa esiintyneistä naisista kauneimmat ovat ehdottomasti:
Angelina Jolie ja Marilyn Monroe. Molemmilla upeat kasvot ja upeat tarinat.

Mitä meikkejä mä itse käytän?



Mun meikkipussin sisältö on hyvin karsittu ja kuvasin nyt vain nämä, joita todellisuudessa käytän.

Meikkivoide, puuteri, aurinkopuuteri, valkoinen kajaali, luomiväripaletti, ripsiväri, huulirrasva ja- puna.

Kunnon punainen huulipuna on sellainen, mikä jokaiselta pitäisi löytyä meikkipussista. Mä en ole meikkien suhteen sellainen, että käyttäisin vain yhtä ja samaa merkkiä. Multa löytyy, Lumen, Max factorin, Maybelinen, Isadoran ja Avonin tuotteita. Liputan kuitenkin täysin Isadoran tuotteiden puolesta. Mun eka meikki koskaan oli isadoran puuteri ja siitä saakka mä oon ollut koukussa kyseiseen merkkiin.

Mä meikkaan aika satunnaisen säännöllisesti. Mulle ei ole mikään ongelma lähteä kaupaan ilman meikkiä, mutta kuten aiemmin olen joskus sanonut, on välillä kiva laittautua, vaikka ilman syytä

Kenen julkisuuden henkilön kasvoja te ihailette? Mitä täytyy löytyä aina meikkipussista?

7 kommenttia:

  1. Kaunis olet vasta heränneenäkin! :)

    VastaaPoista
  2. En osaa sanoa ketään ketä ihailisin. Mulla on meikkipussissa mm. Max Factoria, Rimmeliä ym mut kaikki meikit tällä hetkellä aika finaalissa ja menis järkky summa investoida kaikki kerralla uudet. Nyt kokeillut we care iconia ja ihan kohtuu hyviltä tuntuu :)
    Mä taas ihailen rusketusta ja tummia hiuksia :D mikä huvittavinta, ostin just blondaus ainetta lisää :D

    VastaaPoista
  3. mitä tarkottaa leikkejen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos huomautuksesta! Tekstissä virhe. :)
      Eli siis leikkejen = meikkejen. :)

      Poista
    2. Niin ja mä puhuessa sanon meikkejen, vaikkei sitä niin oikeaoppisesti sanota/kirjoitetakkaan. Taitaapi olla yksi monista erilaisista tavoistani, jotka eivät aina kaikkien mieleen ole. :)

      Poista
  4. Oii sä oot nätti noin ilman meikkiäkin ! :) mä en tiiä ketä ihailen, tykkään kyllä sellaisista ihan hirmuisesti jos on tosi blondi ja siniset silmät, tai ruskeat/punaset hiukset ja suklaan ruskeat silmät. haaveilenkin kovin sellasista ihanan ruskeista silmistä :D

    ja sain tästä postauksesta idean esitellä kans mun meikit joulukalenterissani :)! kehkeh kiitos siis ideasta ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, vaikkei siltä aina itsestä tunnukkaan. :D
      Semmoset oikein sähkönsiniset silmät on upeet tai sit jos on blondi ja ruskeat silmät! Hyvä että sait inspiksen! :D

      Poista

Haleja <3