sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Haaste: Mitä rakastan itsessäni?

Sain Tinkerbella blogin Heliltä haasteen, jossa tulee kertoa viisi asiaa, joita itsessään rakastaa.
Joten lyhykäisyydessään, tässä ne tulevat.

Äitiys,
Mä rakastan olla äiti ja kyllä, pidän itseäni hyvänä äitinä pojallemme.
Mun mielestä äitiys on etuoikeus.



Hiukset,
Mun rakas ikuisuusprojektini, kyllä mä pidän valtavasti hiuksistani ja hoidan yritän hoitaa niitä rakkaudella.

Hymy,
Mä olen paljon hymyilevä ja naurava ihminen, inhosin hymyilyä alakoulussa ja koulukuvaukset olivat kamalia, koska " muista hammashymy" ja voi jestas. Nyt kun ei tarvitse tehdä mitään väkinäisiä hymyjä, pidän hymystäni todella paljon. Muistakaa tekin hymyillä !

Ihmistuntemus,
No, pääsen sanomaan aika usein "Mitäs minä sanoin" lauseen. Kuten viimeksi tänään.
Mä osaan lukea ihmisiä aika helposti, mä huomaan valehtelun vähän vieraammastakin ihmisestä, mä tiedän, jos kaikki ei ole hyvin. Mä myös osaan katsoa, millainen tyyppi oikeasti on. En toki jokaista ihmistä osaa lukea kuin avointa kirjaa, mutta hyvin monia osaan.

Tunteikkuus,
Empä olisi ikinä uskonut kirjoittavani tätä. Mä olen tosi tunteellinen ihminen.
Mä itken jos itkettää ja nauran jos naurattaa.

12 kommenttia:

  1. Kivoja asioita olet listannut!
    Niin ja ihanat hiukset sulla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Mäkin tykkään hiuksistani! :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos! Toi on yks mun lemppari kuvista Tomaksen kanssa. :) <3

      Poista
  3. Voi että noi sun hiukset... Täydelliset!! Ootko tehny jotain hiuspostausta? Muistaakseni et oo tai sitten multa on vaan mennyt ohi! Jos et ole niin ois ihanaa jos tekisit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykkään! En oo tehnyt, mutta sellainen on tulossa, odottaa parhaillaankin valmistumista tuolla luonnoksissa. :)

      Poista
    2. Tai siis en ainakaan muista tehneeni... :D

      Poista
  4. Ihana kuva teistä ja voi vitsit noita sun hiuksia :) Oon kade ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) On näissä hiuksissa hoitmaistakin vaikka ihanat ovatkin. :D

      Poista
  5. Haaste http://sportmamablogi.wordpress.com/2013/12/13/sportmaman-multitasking-mama-haaste-inspired-by-top-model-gisele-bundchen/

    VastaaPoista

Haleja <3