lauantai 2. marraskuuta 2013

Inspiration Blog Awards

http://showroom.indiedays.com/inspiration-blog-awards/
KLIK

Mulle tuli "hieman" yllätyksenä sähköpostia aiemmalla viikolla. Postissa kerrottiin, että blogini on ilmoitettu ehdolle Inspiration Blog Awardseihin. Loksahti hieman suu auki..

Kiitos siis teille, jotka blogiani kävivät tuonne ehdottamassa.
Pelkästään tämä on jo mulle tosi siisti juttu!

Omaa blogiani ja muiden ehdokkaiden blogia pääset äänestämään klikkaamalla kuvaa. Oma blogini löytyy tosiaan tuolta lifestyleblogi -kategoriasta nimellä Pieni perhe. Olen jo nyt kiitollinen jokaisesta äänestä, sekä juuri siitä, että kävitte minua ehdottamassa mukaan.

Äänestys listalla on paljon entuudestaan tuttuja ja myös ihan tuntemattomiakin blogeja itselleni. Minä kävin äänestämässä omia suosikkejani jo aiemmin.

Lisäksi tosiaan teillä on mahdollisuus päästä mukaan tapaamaan Suomen kovimpia bloggaajia.
10.11 Mennessä äänestyksen osallistuneiden kesken arvotaan 5kpl kahden hengen lippupaketteja vuoden tyylikkäimpään blogijuhlaan, joka järjestetään 16.11 klo 19 Helsingissä!

Tuonne olen itsekkin tähän tietoon menossa ja itseasiassa odotan tilaisuutta innolla, sillä tapaan siellä paljon muitakin bloggaajia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Haleja <3