sunnuntai 3. marraskuuta 2013

10+1 hymyilyttää

Mua hymyilyttää! 
Oli tarkoitus tehdä Top10-lista jutuista, jotka ovat saaneet minut hymyileen viimeisen viikon aikana, mutta tähän tuli nyt 11 kohtaa.

Aamu pötkköttelyt Tomaksen kanssa, poika tulee aamulla viereen pötköttämään, ottaa kaulasta kiinni halaa ja suukottaa. Aamu siis lähtee taatusti hyvin käyntiin.

Ystävät, jotka jaksavat kuunnella puheripuliasi, kun etten ole nähneet viikkoon.

Pyöräily, pitkästä aikaa olen päässyt tekemään yhtä lemppari hommaani, nimittäin pyörälemään kunnolla. Mun pyörä pöllittiin joskus ja en sitten koskaan ostanut uutta, mutta täällä maallahan mulla on pyörä käytössä jatkuvasti! Parasta!

Lenkkeily ja ulkoilu Tomaksen kanssa. Ihana mennä ensin lenkille ja siitä puistoilemaan. Virkistää molempia, niin minua kuin poikaanikin. Tomas tykkää nykyään kävellä itse puistoon ja takaisin, vaikka tokihan meillä on vaunut mukana aina. Tomas tykkää itse työntää vaunujaan.

Päikkärit, kun mulla oli taas flunssa, niin on ihana nukkua päikkärit rauhassa. Nyt on onneksi enää yskä vaivanani.

Musiikki, meillä on pojan kanssa päivittäin omat bileet kun isimies ei ole kotona. Kuunnellaan milloin mitäkin musiikkia. Tomas itseasiassa taitaa "fanittaa" Robinia ja Cheekkiä, sillä heidän musiikkinsa saa heti pojan liikehtimään rytmisesti.

Hiusket, jotka ovat taas paremmassa kunnossa! *Tuuletukset*

Uudet sanat, Tomas on oppinut sanomaan paremmin sanan pyörii (pörii, pyöhii, pyörrrriii), myös uusi sana joka tuli ihan puskista, on "nenä", jota Tomas vain alkoi hokemaan kun tökki toisia nenään. Nyt myös sanat "kenkä" ja "vielä" ovat olleet käytössä.

Hääjutut, minut valittiin kirjoittamaan hääblogia nimeltään SomethingOld ja nyt olen saanut aikaiseksi alkaa tekemään hääjuttuja enemmän eteenpäin. Tällä hetkellä keräilen askartelu juttuja pikkuhiljaa ja todennäköisesti uuuteen kotiin muuton jälkeen alan niitä enemmän tekemään. Lisäksi häiden mahdolliseen karkkibuffettiin löytyi astiat ihan yllättäen ja etsimättä!

Lukijat, "Blogisi on ilmoitettu Inspiration Blog Awards -ehdokkaaksi Lifestyle-sarjassa." Kiitos!
Kiitos myös N, piristit kauppareissuani kun tulit juttusille! 

Elämä yleensä, mulla on niin hirmuisen hyvä olla. Onnellisempi en voisi ollakkaan.
Olen myös oikeasti oppinut nauttimaan pienistäkin jutuista ja ymmärtänyt, että elämä on aivan liian lyhyt murehtimiseen, otetaan siis ne kortit vastaan mitkä käteen lyödään ja mietitään sitten miten ne pelataan.

Mitkä on juttuja, jotka saavat teidät hymyilemaan tai ylipäätään hyvälle mielelle?

6 kommenttia:

  1. Olipas piristävä postaus. :) indiedaysin sivuilta tänne eksyin! :) Muakin piristää oman blogini ehdokkuus sisustuskategoriassa ja juurikin tuo indiedays blog awards-juhla,johon olen kans menossa. Niin kiva päästä tapaan muita bloggaajia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo, kivaa että säkin oot tulossa paikalle! :)

      Poista
  2. Arvaa luulinko että oot raskaana viikoilla 10+1 tuon otsikon takia!! :D

    VastaaPoista
  3. Mä ajattelin kans tota raskaushommelia, muttet tainnut kuitenkaan olla :P

    Meilläkin on opittu uusi sana ''kuva'' kokoajan pitäisi mennä valokuvien luokse ja ihailla niitä, näprätä, nuolla, pussata, repiä kuva kuva kuva ja sormella osotusta :D

    VastaaPoista

Haleja <3