keskiviikko 2. lokakuuta 2013

Mitä meille kuuluu?


Voisin vastata yhdellä sanalla, kirjoittaen sanan "hyvää", ajattelin kuitenkin kirjoittaa hieman enemmän.

Sen lisäksi, että meille kuuluu hyvää on tapahtunut paljon juttuja, valitettavasti toistaiseksi en kaikesta voi kirjoittaa.  Ollaan  kuitenki käyty moikkaamassa isoisomummoa, isomummoja, isopappaa, mummoa, pappaa, mummia, pappaa, enoa ja tätiä. Tomas on ollut tapansa mukaan touhukas vipeltäjä. Vauhtia ja meininkiä on ollut, kopsuilta ollaan onneksi vältytty.

Tomas haluaa kovasti halia kaikkea niin ihmisiä, eläimiä kuin elottomiakin asioita. Myös mummun pihan mänty on saanut osakseen hellyyden osoituksia. Tomas myös on kova poika pussaamaan. Onneksi pureminen on nyt vaihtunut pusuihin.

Nyt meille on ilmeisesti tulossa taas jokin nuha, tai itseasiassa Tomaksella ja minulla vuotaakin jo nenät. Enemmän vitamiineja pitäisi vissiin popsia molempien.

Mä taas itse olen yrittänyt pohtia, mitä mä haluan tehdä. Mitä haluan elämältäni. En ole oikein vieläkään varma mikä musta tulee isona. Onhan mulla jo yksi ammatti, mutta mua niin kovasti kiinnostaisi lähteä lukemaan jotain toistakin alaa. Toisaalta, mulla olis myös toiveissa omakoti ja toinen lapsi. Joskus tulevaisuudessa sitten.

Mä oon pyöritellyt asioita mielessäni jo pitemmän aikaa, mutta en ole tullut mihinkään tulokseen. Oon mitettinyt myös muutamia muita tärkeitä juttuja ja yhdestä onkin tulossa postaus kuun puolivälissä, pysykää silloin kuulolla!

Syksy on sellaista mietiskelyn aikaa minulle. Toisaalta nautin syksystä, toisaalta inhoan sitä.
Iltaisin on ihana laittaa kynttilöitä palamaan, istahtaa sohvalle ja lukea hyvää kirjaa. Maalla ollessa on ihana kun takkaan laitetaan tuli ja saa hengailla sen edessä.

4 kommenttia:

  1. Täällä kans pohdiskellaan, pitäisikö lähteä lukemaan toista ammattia vai mitä ihmettä. Vauvakuumekin olisi kova, mutta mutta. Jännän äärellä :)

    VastaaPoista
  2. Mitä aloja oot aatellu lähteväs opiskelemaan? Mulla on nyt kaksi ammattia ja tämä jälkimmäinen taitaa olla se mitä teen eläkkeelle jäämiseen asti. :)

    Ihana, että Tomaksella on paljon mummoja ja pappoja, kun on noita isomummoja jne. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä en aio vielä paljastaa. :)
      On kyllä tosi ihana, että Tomaksella on paljon mummoja ja pappoja. :)

      Poista

Haleja <3