keskiviikko 11. syyskuuta 2013

Vauvamasut




Mä oon viimeiset viikot ihastellut ystävieni vauvamasuja. Etenkin tämän tulevan kummilapsemme äidin masu saa mut odottamaan entistä enemmän vuoden alkua. Mä en voi käsittää kuinka voi pieni masu olla niin ihana ja oon varmaan älyttömän ärsyttäväkin tämän vuoksi.
Sori siis K!
Tänään katsoin tuon Erilaiset äidit sarjan ekan jakson ja itku oli lähellä siinä lopussa. Se synnytys herkistää vieläkin, vaikka omasta on aikaa jo reilu vuosi. No, mutta en ainakaan itkenyt!

Mä olen lupautunut menemään K:n tulevaan synnytykseen mukaan, jos olo hänellä yhtään siltä tuntuu. Musta olisi hurjan upeaa päästä seuraamaan ja tukemaan toista synnytyksessä ja näkemään se ensi kohtaaminen ns. ulkopuolisen silmin.

Nyt taas tuntuu, että on aika jolloin kaikille tulee vauvoja. 3 kaveria on raskaana, samoin pari läheisempää ystävää, sekä muutamat tutut. Jatkuvasti kuulee uusia uutisia raskauksista, mä olen niin onnellinen näiden kaikkien puolesta.

Seuraavan puolen vuoden aikana on siis jo tiedossa se, että pääsen moikkailemaan tuoreita äitejä ja heidän kääröjään. 

On jo ikävä sitä omaa vauvamasua, mutta nyt on taas vauvakuumeeton välikausi.Tai no kuumeeton ja kuumeeton. Onko sellaista aikaa edes? Tuskin.
Mä kaipaan kovasti sitä masua ja niitä potkuja, liikkeitä, sydänäänien kuuntelua. Ehkä joskus taas meille suodaan se onni.

Meneekö vauvakuume koskaan ohi?


6 kommenttia:

  1. Mä en tiedä meneekö se koskaan ohi, kun itse en varsinaisesti ole vauvakuumetta varmaan koskaan kokenut. Välillä tulee sellainen haikeus, kun ei ole raskaana (siis aiemmin). Mietti just sitä aikaa, kun poika oli pieni ja synnytystä jne. Saa nähdä miten sit käy, kun tää toinen syntyy. En kyllä tällä hetkellä kaipaa tätä raskaus olotilaa ja tulevaisuus ennemminkin hirvittää, mut voihan se haikeus taas iskeä :) Toivottavasti saatte joskus toisen pienen toiveidenne mukaan :) <3

    VastaaPoista
  2. Mulle varmaan iski pahin haikeus eilen. Olin yliväsy ja yritin torkkua sohvalla, niin T näytti mulle sen viedeon synnäriltä, siinä Tomas oli juuri nostettu syliini ekan kerran, poika ei siis vielä ole tuolla videolla edes parin minuutin ikää nähnyt. :) Voi nyyhkis!
    Ja tuo samainen minityyppi, syö itse vieressä aamupalaa ja "höpöttelee" omiaan.. :D

    VastaaPoista
  3. Ei se mee koska nuo pienet kasvaa aina isoksi, eikä jää ihaniksi tuhiseviksi vauvantuoksusiksi palleroiksi <3 YHYYY

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyyhkis! No onneksi kaverit saa lapsia, niin voi sitten heidän pikkuisiaan käydä nuuskuttelemassa. :)

      Poista
  4. Sulle olisi haaste sivuillani, jos kerkeät ja jaksat tehdä! ü

    VastaaPoista

Haleja <3