torstai 19. syyskuuta 2013

Räpsyt



Kävin perjantaina siis laitatuttamassa ripset itselleni. Ripsistä tuli oikein kivat, mutta on tähän taas totuttelu! Ja älkäätten välitelkö kulmista, ne on jo hoidettu kuntoon. Iholla taas on allerginen reaktio päällä.

Ripsienlaitto meni ihan kivasti, en edes nyt meinannut nukahtaa. Ainut mikä tuli, oli allergiaa. Toinen silmä alkoi ensin vuotaa ja myöhemmin näytin sille että olisin itkenyt pitkänkin ajan noin 15min rpsien laitosta ja lappujen ottamisesta mulle tuli myös ihottumaa T-alueella.  Ennen ei ripsien laitossa näin ole käynyt, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Otin sitten allergialääkkeen ja homma hoitui sillä.

Nyt ripsien laitosta on kulunut pian viikko ja tuntuu, että toisesta silmästä on kovasti lähtenyt ripsiä vaikka ihan normaalisti näiden kanssa olen ollut (siis kuten aiempienkin pidennysten kanssa). Täytynee katsoa sitten huoltoaikaa jo nopeammin kuin tavallisesti.


Onko muille tullut allergista reaktiota ripsienpidennyksistä?


21 kommenttia:

  1. Ihanat räpsyt! Mä oon haaveillu noista vaikka kuinka kauan, mutta pelkään että ne vahingoittaa omia ripsiä nii en uskalla ottaa.. :'( noi on kyllä ihan täydellisen näköset!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on ihanat, mutta voin kyllä sanoa, että pelkosi on ihan oikea. Mulla nimittäin viimeksi omat ripset kärsi kovasti ja varmasti kärsii nytkin. Mutta nyt oon varautunut siihen, että saatan näyttää ripsettömälle.... :D

      Poista
    2. Täysin oikein laitettuna omat ripset eivät kärsi. Itsellä ollut lähes 3 vuotta vain pienellä kuukauden tauolla ja ei ole omille tapahtunut mitään. Ammattilainen osaa laittaa liimaa oikein ja asettaa ripsen oikein vahingoittamatta omaa ripseä. Tietysti jos käyttäjä itse repii ripsiä irti niin tokihan siinä omia lähtee ja harvenee ja kärsii..

      Poista
    3. No ammattilaisella olen itse aina käynyt. Ammattilaisella tarkoitan kunnon opiskeluja ja pitkään hommia tehnyttä.
      Mulla on sitten varmaan oudot ripset kun ne kärsivät viimeksi. Kuka ripsiä edes repisi? :D

      Poista
    4. Tuo kommentti oli lähinnä Essille..
      Aika monikin repii jos ne alkaa sojottelemaan miten sattuu ei toivottuun suuntaan. :D

      Poista
  2. Kivan näköset tuli! Miten pitkät ripset otit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pisimmät on 14 :) Aiemmin oon ottanut silleen että pisimmät on ollut 15. :)

      Poista
  3. Mulla oli ennen näitä ripsiä sennoset täysin kaarevat ripset ja ne oli tosi hyvät ja liima ei ollut tehokkainta laatua ja silti pysy 1 ja puol kk siistin esim saunaski kävin ja uin. Nyt mulla on yhtä pitkät mutta puolikaarevat sillä ne on luonnollisemmat ja tekijä käytti tehokkainta liimaa niii ai juma ku varsinki ekoin viikkoin kirveli silmii varsinki illalla.. ja nää oli epäsiistit jo kolmen vk jälkeen
    Training-diaries.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin on kyllä pysynyt. Mä oon käynyt näillä ripsillä vaan kerran saunassa ja hoitanut muutenkin hyvin nämä, mutta eivät jostain syystä pysy tuossa toisessa silmässä ( ja jännä on vielä se, että en nuku naamallani/kyljelläni :D). Mietin jo että soittaisinko tuonne liikkeeseen jossa nämä otin vai mitä tekisin, kun koskaan ei näin äkkiä ripset lähteneet...

      Poista
    2. Kannattaa soittaa jo ihan pelkästään allergisen reaktionkin takia, ettei muille asiakkaille tapahdu vastaavaa..

      Poista
    3. Mä itseasiassa ohimennen kaupassa juttelin yhden tutun kanssa, ja hänkin sanoi että oli saanut allergisen reaktion ja joutunut ihan lääkärissä käymään.

      Poista
    4. missä sä käyt rispilaitossa ?paljon maksaa ?

      Poista
    5. Nyt viimeksi kävin HiusStudio Glamissa kun oli maalla. Jyväskylässä oon käynyt eräällä tällähetkellä mammalomaa viettävällä yrittäjällä, sekä eräässä kampaamossa, jossa tekevät niin ripsien- kuin hiustenkin pidennyksiä ja rakennekynsiä.

      Glamissa ripset maksoivat 80€.

      Poista
  4. mulla tuli kaikilla kolmella kerralla mitä kävin niitä laittamassa/huoltamassa ni silmät ihan verestävän punaseks.. Mut mulla on sellanen ongelma etten osaa pitää silmiä kunnolla kiinni, ni sit sinne silmään pääsee niitä liimanhöyryjä.. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auts! Mä kyllä pidin silmäni tiukasti kiinni, mutta en käsitä mikä tuossa sitten oli, oudointa oli se, että nenäkin tuli kipeäksi sisäpuolelta. :D
      Ehkä se liima vaan ei sopinut mulle. :)

      Poista
  5. Upeat ripset! :)
    Itsekin kävin taas piiiitkästä aikaa laittamassa ulkomaanmatkalle ripset. Onhan ne kyllä aivan ihanat, mutta valitettavasti niitä ei voi koko ajan pitää..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, mullakin tosiaan oli vuoden tauko. :)

      Poista
  6. Mä haaveilen noista ripsistä, mutta en uskalla ottaa kun on herkät silmät ja ripsareistakaan ei sovi kun Kanebo :( Ilmeisesti on olemassa myös jotain allergialiimaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä selvittelin vähän asiaa ja nyt näyttää sille, että itse pidennyksistä allergiaa ei tullut, vaan niistä lapuista jotka laitettiin silmien alle.

      Poista
  7. Miten sujuu ripsien kanssa nyt...? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt sujuu hyvin, kun tulin tunti sitten huollosta! :D Aiemmin nämä oli aika karussa kunnossa, mutta sain korjauksen veloituksetta. :)

      Poista

Haleja <3