tiistai 3. syyskuuta 2013

Lemppari kampaukset

Täällä ollaan yskässä ja nuhassa Tomaksen kanssa molemmat. Mun pää lyö tyhjää, enkä saa järkeviä lauseita muodostettua. Tässä nyt olisi kuitenkin mun lemppari kampauksia. Ja muutamia kuvia kivoista hiusjutuista.

Mulla on yleensä hiukset kotona auki, ponnarilla, donitsi nutturalla tai nopealla siivousnutturalla.

Tykkään kuitenkin laittaa hiuksia, Tomas taas ei tykkää siitä että laitan niitä vaan kitisee vieressä tai kiskoo hiukset kampauksesta ihan päin peppua. Lisäksi T laittaa välillä mun hiuksia ja mä en ees käsitä miten hän osaa.

Mun lemppari näistä pikakampauksista on donitsin avulla tehty nuttura. Tykkään myös kiharoista kovasti. Etsinkin tässä nyt kivoista kampauksista kuvia.

Mun unelma hiukset olis semmoset hieman luonnokiharat pakusut, tuuheat kauniin pitkät hiukset. Väriltään ihan älyttömän vaaleat ja mitä pidemmät sen parempi. Mä en vaan usko, että jaksaisin hoitaa ihan älyttömän pitkiä hiuksia niin paljon kun tarvitsisi, joten ehkä tää nykyinen pituus +/- 10cm on ihan ok.
Kuvat Pinterest hair styles for long hair

Miten te tykkäätte laittaa hiuksianne? Millaiset olis teidän unelma hiukset?

4 kommenttia:

  1. voi ihanat noi keskimmäisessä kuvassa olevat, sekä kampaus että hiuksetki, voisin just tollaset haluta! :) Mulla on nyt pitemmät ku moneen vuoteen, mut nyt mä kyllästyin näihin ja ens tiistaina meen kampaajalle ja annan sille vapaat kädet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en koskaan uskaltais antaa kampaajalle vapaita käsiä. :D Oon vähän nirso hiusten suhteen.. :D

      Poista
    2. Mäki oon yleensä ollu, mut mä myös kyllästyn tosi nopeesti mun hiuksiin ja sit en ikinä uskaltais ite keksii jotain erilaista, ni toi on helppo et sanoo jotain rajotteita, kuten mä sanon et lyhyitä ei saa leikata, mut värin ja mallin saa muuten päättää, en oo kertaakaan katunu sitä et oon antanu vapaat kädet, sillä yhellä rajotuksella! :)

      Poista

Haleja <3