torstai 26. syyskuuta 2013

Laivalta ostettua

Kun käytiin Virossa, T osti mulle laivalta pari tarpeellista juttua.
Ekana sivellinsetti, mulla oli jo omat meikkisiveltimet päässeet siihen kuntoon, että on aika vaihdolle. Tässä sitten saikin kätevästi kaikki mukana. Näistä olen käyttävänyt vasta yhtä isoa sivellintä, yhtä pientä ja ripsiharjaa. Ripsiharjaa kokeilin itselleni, mutta siveltimiä ystävälleni. Hyviltä vaikuttavat! Tällä taisi hintaa olla 16,20€.

Ja tokana Tangle Teezer, tää on mun pitänyt hankkia jo kauan, mutta aina se on jäänyt. Nyt sitten sain, viimeinkin! Ja täytyy sanoa, että on muuten hyvä ostos! Oon nyt käyttänyt tätä pian kaksi viikkoa.

Värivalikoimaa näissä on laajasti, mutta tietystihhän mä valitsin tuon pinkin.  Omani on "toiminut" hyvin ja tykkään siitä kovasti.  Olen tottunut sihen, että hiuksia jää lähes aina harjaan, mutta eipä jää tähän.  Mä myös ajattelin, että sähköistääköhän tämä hiuksia, mutta toistaiseksi ainakaan näin ei ole käynyt. Saapa nähdä miten sitten talvella. Tämän ostamisen jalkeen, on muut hiusharjat jääneet lähes toimettomiksi. Tykkään tästä hurjasti ja suosittelen kyllä kaikille! Hintaa tällä mun yksilöllä oli 13,40€.

Onko muilla Tangle Teezeriä? Mitä olette tykänneet?

11 kommenttia:

  1. Mulla löytyy tangle teezer kans, mut käytän yleensä pidennysten kans sitä
    Vaan :) en oo oikein oppinut harjaamaan omia hiuksia sillä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä varmaan hyvä pidennyksillekkin! Harmi kun sillon en hankkinut, kun mulla oli pidennykset :)

      Poista
  2. Toi on niin hyvä ja ihana harja, varsinkin pidennyksille ihan ykkönen :) ainoo miinus että mulla sähköstää :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eli saan kans odottaa että talven mittaan myös mun hiukset sähköistyy tätä käyttäessä. :)

      Poista
  3. I ♥ TANGLE TEEZER! Toi on niin hyvä tälläselle takkutukalle :) Mulla on kans pinkki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Takkujen ihmeselvittäjä!
      Mullakin takkuuntuu hiukset hirveen helposti.
      Meillä Tomaskin yrittää aina harjata hiuksiaan tuolla jos saa sen käsiinsä. :D

      Poista
  4. itelläki on tagle teezer. on kyllä ihan superhyvä harja, paitsi mulla lähtee silläkin hiuksi, mutta johtuu varmaan siitä että niitä lähtee muutenki :( ainot miinus että itelläki ku on tosi paksut hiukset, niin kestää tosi kauan harjata kokopää :(

    VastaaPoista
  5. Tollasen sivellin setin mäkin tarviin! :)

    VastaaPoista
  6. Musta toi on loistava märkään tukkaan, mutta muuten ajaa kyllä saman asian kun tavallinenkin kapistus :) Tietty riippuu varmasti hiuksista.

    VastaaPoista

Haleja <3